Флагманський кросовер Leapmotor D19 вийде в квітні 2026 року

20:49 28.12.2025
Флагманський кросовер Leapmotor D19 вийде в квітні 2026 року

Компанія Leapmotor підтвердила строки виходу свого нового флагманського SUV D19. Старт продажів і перші поставки моделі заплановані на квітень 2026 року. Автомобіль позиціонується як великий сімейний кросовер із преміальним рівнем комфорту та можливістю вибору конфігурації салону на шість або сім місць, при цьому вже оприлюднені характеристики чітко демонструють, що D19 має стати однією з найтехнологічніших моделей бренду.

Ще 1 листопада Leapmotor відкрила так звані «сліпі» передзамовлення. За внесення депозиту в розмірі 999 юанів, що становить приблизно 140 доларів США, покупці отримують пріоритет у виробничій черзі, доступ до закритих заходів бренду, а також колекційну масштабну модель D19 з підписом засновника. Такий формат попереднього бронювання підкреслює статус новинки як ключового продукту марки.

Інтер'єр Leapmotor D19 орієнтований на максимальний комфорт пасажирів і вирізняється складною електронною архітектурою. У центрі системи - потужний обчислювальний блок на базі двох чипів Qualcomm Snapdragon 8797, які відповідають як за мультимедійні функції, так і за роботу допоміжних систем водіння. Усередині використано нову дизайнерську мову з розвиненою атмосферною підсвіткою, що підтримує різні сценарії освітлення. Перед водієм встановлено окремий екран панелі приладів, великий центральний дисплей та проєкційний HUD. Салон доповнюють широкий центральний підлокітник, бездротові зарядні майданчики та просторе відкрите відділення для зберігання дрібних речей.

Особливий акцент зроблено на комфорті другого і третього рядів. У другому ряду праворуч передбачене справжнє «нульове гравітаційне» крісло, доповнене відкидними столиками, стельовим екраном для розваг, холодильником з електроприводом відкривання та окремим екраном керування функціями. Для зручності посадки і висадки передбачені ручки на центральних стійках, що особливо важливо для дітей та літніх пасажирів. Третій ряд отримав просторе VIP-сидіння з двома підлокітниками, електроприводом складання та підігрівом, що для цього класу є нетиповим рішенням.

Окремо Leapmotor підкреслює увагу до безпеки. Кузов D19 у 16 ключових зонах виготовлений із надвисокоміцної сталі класу 2GPa. Автомобіль став першим у світі серійним SUV, який отримав двочипову систему Snapdragon 8797 із сумарною обчислювальною потужністю 1280 TOPS, що дозволяє реалізувати централізовану архітектуру «кабіна-керування» та фірмову систему допомоги водієві VLA.

Технічно Leapmotor D19 побудований на новій флагманській D-платформі й пропонуватиметься у двох виконаннях - з гібридною силовою установкою типу range extender та у повністю електричній версії. Саме гібридна модифікація привертає особливу увагу через акумулятор. Вона оснащується тяговою батареєю CATL ємністю 80,3 кВт-год, що є надзвичайно великим показником для автомобіля з ДВЗ-генератором. Заявлений запас ходу виключно на електротязі сягає 500 км, що перевищує можливості багатьох чистих електромобілів. Двомоторна система повного приводу в цій версії стала легшою на 60 кг, а загальна ефективність силової установки зросла приблизно на 5%. Сукупна потужність системи становить 400 кВт, а крутний момент на колесах досягає 7850 Нм. Підтримується швидка зарядка за 800-вольтовою архітектурою.

Повністю електричний Leapmotor D19 виходить на ще вищий технологічний рівень. Він оснащується батареєю ємністю 115 кВт-год і має заявлений запас ходу понад 720 км за циклом CLTC. Ключовою особливістю цієї версії стала повноцінна 1000-вольтова електрична платформа, яка вирізняється високою стабільністю роботи в холодних умовах. За даними компанії, при температурі мінус 7 градусів Цельсія деградація потужності під час розряду становить лише близько 10%, що дозволяє зберігати пікову віддачу навіть за низького рівня заряду. Сукупна потужність електричної версії сягає 540 кВт, а крутний момент на колесах - 8770 Нм. Додатково застосовано складну систему терморегуляції «34 в 1», яка відповідає за стабільність роботи батареї та силової електроніки.

З погляду керованості D19 також заявляє амбітні характеристики. Автомобіль оснащений тримоторною системою з векторним керуванням тягою, що дозволяє досягати розгону до 100 км/год на рівні близько трьох секунд. У переліку функцій заявлені стабілізація при вибуху шини, система точного маневрування на малій швидкості та можливість розвороту на місці. Підвіска виконана за схемою з двокамерною закритою пневмопідвіскою та адаптивними амортизаторами CDC, а крутильна жорсткість кузова досягає 50 500 Нм на градус.


Источник: ITHome
Фото: Leapmotor
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024