
Британська компанія Bentley повідомила про нове знакове досягнення свого флагманського седана Flying Spur Speed, який установив рекорд кола на найпівнічнішій діючій гоночній трасі планети. Заїзд відбувся на Drivecenter Arena у Фелфорсі на півночі Швеції - колишній військовій авіабазі, що розташована приблизно за 160 кілометрів від Полярного кола і взимку вважається найпівнічнішим активним автодромом у світі.
Траса довжиною 3,3 км була повністю вкрита льодом і снігом завтовшки близько 30 сантиметрів, однак навіть за таких умов представницький седан зумів продемонструвати надзвичайний темп. Найкраще коло Flying Spur Speed подолав за 2 хвилини 58 секунд, що стало найшвидшим результатом, коли-небудь зафіксованим на цьому об'єкті саме у зимових умовах. Під час рекордного заїзду максимальна швидкість автомобіля досягала 190 км/год, попри те, що найдовша пряма на трасі має лише близько 450 метрів і була вкрита суцільним льодом.
У Bentley окремо підкреслюють, що автомобіль був повністю стандартним, у серійній заводській специфікації. Єдиною адаптацією до екстремальних умов стали шиповані 21-дюймові зимові шини, встановлені спеціально для їзди по льоду та снігу. Це ще раз підтвердило, що рекорд був досягнутий не завдяки спеціальній підготовці, а завдяки конструктивним можливостям самої моделі.
Ключову роль у стабільності та маневреності на слизькому покритті відіграли змінний повний привод і система кермування задніми колесами, які забезпечили автомобілю точні реакції навіть на повністю замерзлій трасі. Не менш важливим чинником стала силова установка Ultra Performance Hybrid. Вона поєднує 4,0-літровий бензиновий V8 з подвійним турбонаддувом потужністю 600 к.с. та електромотор на 190 к.с., інтегрований у восьмиступеневу роботизовану коробку передач із подвійним зчепленням. У спортивному режимі система розвиває сумарні 782 к.с. і 1000 Нм крутного моменту, що дозволяє седану з масою представницького класу впевнено рухатися навіть по суцільному льоду.
У повністю електричному режимі електромотор забезпечує 190 к.с. і 450 Нм, а батарея ємністю 25,9 кВт-год дає змогу проїхати до 76 км без використання бензинового двигуна за європейським циклом. Загальний запас ходу Flying Spur Speed становить 829 км, а рух на чистій електротязі можливий на швидкостях до 140 км/год і з натисканням педалі акселератора до 75 відсотків.
Седан оснащений системою Bentley Performance Active Chassis, яка входить до стандартного оснащення версії Speed. Вона включає активну систему стабілізації Bentley Dynamic Ride, повнокероване шасі, електронно керований диференціал підвищеного тертя та нове покоління програмного забезпечення ESC. Цей комплекс дозволяє адаптувати поведінку автомобіля до різних стилів водіння і забезпечує стабільне зчеплення в найскладніших умовах, хоча під час рекордного кола система стабілізації була повністю вимкнена.
У Bentley зазначають, що цей заїзд був натхненний знаковими сторінками з історії марки, зокрема рекордами швидкості на льоду, встановленими автомобілями бренду у 2007 та 2011 роках, а також годинним рекордом витривалості, який у 1986 році змогла встановити модель Turbo R на полігоні Millbrook у Великій Британії. Символічно, що рекордний Flying Spur Speed мав специфікацію, стилістично наближену саме до Turbo R з колекції Bentley Heritage, включно з фірмовим зеленим кольором Brooklands Green та класичним оформленням інтер'єру.