BYD став «королем експорту» китайських автомобілів

23:03 23.12.2025
BYD став «королем експорту» китайських автомобілів

Китайський автовиробник BYD у листопаді 2025 року продемонстрував різкий ривок на зовнішніх ринках, фактично переписавши власну експортну статистику. За підсумками місяця компанія відвантажила за кордон 128 тисяч легкових автомобілів, що означає зростання на 313,4% у річному вимірі та майже на 60% порівняно з жовтнем. Для BYD це став найбільший місячний обсяг експорту за всю історію бренду.

За період із січня по листопад сукупний експорт компанії досяг 878 тисяч автомобілів. Цей показник більш ніж удвічі перевищив результат усього 2024 року і зробив BYD одним із найдинамічніших експортерів у китайській автомобільній галузі. За темпами зростання поставок за кордон компанія фактично вирвалася в лідери, поступаючись за абсолютними обсягами лише окремим традиційним експортерам, але значно перевершуючи їх за динамікою.

На низці ключових закордонних ринків BYD уже не просто присутній, а формує нову структуру попиту. У листопаді бренд вийшов на перше місце за продажами автомобілів на нових джерелах енергії в Бразилії, Туреччині, Італії, Іспанії, Угорщині та Хорватії. У Сінгапурі та Гонконзі компанія посіла лідерські позиції вже не лише серед електромобілів і гібридів, а й за загальними продажами серед усіх автомобільних брендів, що є показовим сигналом зміни балансу сил на цих ринках.

Якщо дивитися на результати за одинадцять місяців, картина виглядає ще переконливіше. У Бразилії, Туреччині, Іспанії та Італії BYD стабільно очолює рейтинги продажів серед брендів, що спеціалізуються на електрифікованих моделях. У Сінгапурі та спеціальному адміністративному районі Гонконг компанія зберігає статус найпродаванішого бренду загалом, незалежно від типу силової установки.

Особливо показовим є порівняння з Tesla. За підсумками січня-листопада 2025 року BYD випередив американського конкурента за обсягами продажів одразу в одинадцяти ключових автомобільних країнах, серед яких Велика Британія, Німеччина, Італія, Іспанія, Австрія, Ірландія, Малайзія, Туреччина, Сінгапур і Таїланд. Це свідчить про те, що стратегія глобальної експансії китайського виробника працює не лише на ринках, що розвиваються, а й у зрілих європейських економіках.

Зростання експорту BYD не є випадковим і спирається на комплексні рішення. Компанія активно розвиває локалізоване виробництво за межами Китаю, інвестує у власний флот суден типу ро-ро для транспортування автомобілів та паралельно вибудовує сервісну й дилерську інфраструктуру на ключових ринках. Такий підхід дозволяє знижувати логістичні ризики, контролювати витрати та швидше реагувати на коливання попиту.

Станом на кінець 2025 року електрифіковані моделі BYD офіційно представлені вже у 119 країнах і регіонах світу. 18 грудня компанія відзначила ще одну знакову подію - з конвеєра зійшов 15-мільйонний автомобіль на нових джерелах енергії. BYD став першим китайським автовиробником, якому вдалося досягти такого обсягу виробництва, що лише підкреслює масштаб трансформації бренду з локального гравця у глобального лідера.


Источник: MyDrivers
Фото: BYD
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024