
Honda представила оновлений Accord 2026 модельного року, зробивши ставку не на радикальні зміни, а на точкове доопрацювання, покликане освіжити пропозицію в сегменті середньорозмірних седанів і підвищити її конкурентоспроможність. Попри те що Accord уже давно поступається Toyota Camry за обсягами продажів, причому з відчутним відривом, сам автомобіль і надалі залишається однією з найбільш збалансованих моделей у класі, особливо з огляду на гібридні технології та налаштування шасі. Саме тому для 2026 року Honda обрала еволюційний підхід, зосередившись на оснащенні та дрібних стилістичних акцентах, не вдаючись до кардинального перегляду дизайну, який, зокрема, отримала китайська версія моделі.
Базові комплектації LX і SE зберегли 1,5-літровий турбований бензиновий двигун, але водночас отримали суттєві оновлення в салоні. В обох версіях стандартно з'явився більший 9-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи з підтримкою бездротових Apple CarPlay та Android Auto, а також бездротова зарядка для смартфонів потужністю 15 Вт. Для SE це оновлення доповнюється новими 19-дюймовими легкосплавними колесами, які надають седану більш виразного та «важчого» зовнішнього вигляду вже у стандартному виконанні.
Окрему увагу Honda приділила спортивно орієнтованим гібридним версіям. Accord Sport Hybrid і Sport-L Hybrid для 2026 року отримали чорні зовнішні акценти, що підкреслюють їхній характер. Йдеться про чорні емблеми, корпуси дзеркал, глянцеві B-стійки та антену у формі «акулячого плавця», виконану також у чорному кольорі. Ці деталі не змінюють загальної архітектури дизайну, але роблять образ автомобіля більш зібраним і візуально динамічнішим. Водночас середня комплектація EX-L і флагманський Touring залишилися без змін, що свідчить про те, що Honda вважає їхню конфігурацію достатньо вивіреною для своєї цільової аудиторії.
У технічній частині змін не відбулося. Усі гібридні версії Accord 2026 року зберігають двомоторну силову установку Honda сумарною потужністю 204 к.с. і крутним моментом 247 фунт-футів (335 Нм). Ця система працює без традиційної коробки передач або навіть варіатора, використовуючи схему прямого приводу, що вже давно є однією з ключових особливостей гібридів Honda. Бензинові LX і SE, своєю чергою, розвивають 192 к.с. і 192 фунт-фути (260 Нм) крутного моменту та комплектуються CVT.
Цінова політика також зазнала лише мінімального коригування. Стартова ціна Accord LX зросла до 29 590 доларів з урахуванням доставки, що лише на 100 доларів більше, ніж торік. Версія SE подорожчала на 135 доларів і тепер коштує 31 890 доларів. Accord Sport стартує з 34 990 доларів, що означає приріст у 140 доларів, тоді як EX-L піднявся до 36 290 доларів, додавши 155 доларів до минулорічної ціни. Sport-L оцінено у 36 680 доларів, що на 110 доларів більше, ніж раніше, а флагманський Touring тепер починається з 40 645 доларів, подорожчавши на 150 доларів.