Спортивний універсал Genesis G90 Wingback може стати реальністю

22:52 11.12.2025
Спортивний універсал Genesis G90 Wingback може стати реальністю

Преміальний бренд Genesis продовжує підігрівати інтерес до своїх експериментів у класі потужних та емоційних моделей. Цього разу компанія опублікувала нову добірку високоякісних зображень концептуального універсала G90 Wingback - машини, що вже вдруге викликає дискусії про можливе серійне відродження розкішних і водночас спортивних універсалів у топсегменті.

Вперше G90 Wingback показали у Франції під час заходу, де головну увагу мали привертати GV60 Magma та середньомоторний спорткар Magma GT. Проте саме подовжений і помітно агресивніший універсал на базі флагманського седана G90 змусив публіку замовкнути - надто вже впевнено він виглядав у ролі майбутнього серійного проєкту. Тепер, після публікації студійних фото, концепт розкривається в деталях і дає ще більше підстав припускати, що Genesis не просто експериментує, а свідомо тестує реакцію ринку.

Хоча G90 Wingback побудований на стандартній платформі G90 - із незмінною колісною базою у 3180 мм і загальною архітектурою кузова, - візуально він перетворений майже повністю. Передня частина отримала агресивнішу інтерпретацію фірмового стилю: гострий бампер, глибші повітрозабірники, V-подібну структуру решітки та додаткові аеродинамічні елементи, включно з канардами. Крила стали ширшими як спереду, так і ззаду, а дах прикрасили характерні ребра, що виконують роль стилістичного підпису замість традиційних рейлінгів.

Найбільші зміни зосереджені в кормовій частині - там універсал отримав повністю нову геометрію. На місці класичної седанової лінії з'явився атлетичний зад із хетчбек-подібним отвором, великим дифузором, двосекційним спойлером та чотирма випускними патрубками, акуратно інтегрованими в масивний бампер. Концепт демонструється у глибокому зеленому відтінку з темними 22-дюймовими колесами, що підкреслюють спортивний образ експериментальної моделі.

Салон також зазнав відчутної трансформації. Genesis замінив традиційну шкіру на матеріал Chamude - преміальну замшу синтетичного походження, яка створює м'яку, тактильно приємну атмосферу й краще відповідає спортивному характеру концепту. Окремі елементи виконані з контрастною зеленою прострочкою, а спортивні крісла отримали розвинену бічну підтримку, що перегукується з дизайном кузова. Водночас G90 Wingback не відмовляється від фірмової стриманості преміального бренду: інтер'єр залишається чистим, архітектурно лаконічним і візуально розкішним.

Креативний директор Genesis Люк Донкерволке підкреслив, що подібні проєкти є відповіддю на «перенасичення ринку SUV» і що ринок неминуче повернеться до інших кузовних форм, включно з універсалами. Він назвав Wingback «містком між Magma та програмою One of One» - тобто натякнув на можливість створення обмеженої серії машин ручної збірки. Для Genesis це був би логічний крок: бренд активно нарощує портфоліо концептів, показуючи, як може виглядати високопродуктивна лінійка Magma в найближчому майбутньому.

Важливо й те, що слова Донкерволке підкріплюються технічними планами компанії. За словами Манфреда Харрера, керівника підрозділу Performance Development, Genesis уже працює над оновленою платформою G90, яка ляже в основу майбутніх моделей Magma. А це означає, що створення універсала Wingback не вимагатиме серйозних технологічних змін - платформа, за його словами, «готова до таких експериментів».

Щодо силової установки, то офіційної інформації поки немає. Нинішній G90 оснащений 3,5-літровим V6 з двома турбінами, але для Magma-продуктів потрібне значно серйозніше рішення. У Genesis розглядають як гібридні силові схеми, так і повноцінний V8 - імовірно, пов'язаний із гоночним мотором, який компанія розробляє для майбутнього гіперкара, що братиме участь у перегонах «24 години Ле-Мана». Такий підхід дозволить марці напряму конкурувати з BMW M та Mercedes-AMG, які вже використовують високопродуктивні V8 plug-in hybrid у своїх топових моделях.


Источник: Carscoops
Фото: Genesis
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024