
Агентство відновлення повідомило, що 2/3 усіх коштів на експлуатаційне утримання автодоріг спрямовують саме на прифронтові області.
Роботи з належного утримання доріг, що розташовуються у прифронтових громадах, триває щоденно. Фахівці працюють у безпосередній близькості до зони бойових дій, досяжності FPV-дронів, тому часто змушені працювати у надскладних умовах та під антидроновими сітками.
«Бо саме там дороги найбільш вразливі: вони під ударами, пошкоджуються знову й знову. Але водночас ці артерії забезпечують військову логістику, шляхи евакуації, підвіз гуманітарної допомоги. Тому ця робота не може зупинитися. І цьогоріч Уряд додатково підсилив фінансування саме на прифронтові ремонти - бо потреба величезна», - зазначив голова Агентства відновлення Сергій Сухомлин.
У відомстві зазначили, що одночасно зробити всі дороги - неможливо.
«Ні ресурси, ні безпека не дозволяють охопити всі роботи одразу. Тому працює система пріоритетів, які визначають Міноборони та Генштаб. Кожна ділянка в прифронтових громадах проходить погодження», - додали в Агентстві відновлення.
Сухомлин наголосив, що Агентство ремонтує дороги загального користування державного значення. Але часто державна дорога переходить у місцеву. У прифронтових регіонах для відновлення всієї ділянки необхідно застосовувати комплексний підхід.
Один з таких прикладів - Барвінкове на Харківщині.
«Коментую цю ситуацію, бо у постійній комунікації з ОВА. Обласна адміністрація спільно з місцевою владою вирішує питання ремонту комунальної дороги. Підрядники - працюють», - додав очільник Агентства відновлення.