Компанія Uber запускає платформу для рекламодавців Uber Intelligence

21:32 09.12.2025
Компанія Uber запускає платформу для рекламодавців Uber Intelligence

Підрозділ Uber Advertising оголосив про запуск платформи Uber Intelligence. Новий інструмент дозволить брендам використовувати дані про активність користувачів таксі та сервісу доставки для налаштування своїх рекламних кампаній. Про це компанія повідомила в пресрелізі.

Платформа розроблена в партнерстві з компанією LiveRamp. Її основна мета - дати маркетологам доступ до даних про поведінку споживачів у реальному світі, доповнюючи традиційну онлайн-аналітику.

Завдяки технології «чистих кімнат» (Clean Room) від LiveRamp рекламодавці зможуть поєднувати власні бази клієнтських даних із даними Uber. Система дозволяє:

У компанії наголошують, що обмін даними відбувається з дотриманням конфіденційності: використовуються лише псевдонімізовані сигнали, без передачі персональної інформації.


Источник: AIN.UA
Фото: Uber
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024