Великий кросовер AUDI E7X представлено в Китаї

23:32 06.12.2025
Великий кросовер AUDI E7X представлено в Китаї

Новий великий електричний кросовер AUDI E7X офіційно засвітився в реєстраційній базі китайського Мінпрому після того, як концерн Volkswagen подав заявку на отримання ліцензії на його продаж у Китаї. Це друга модель бренду AUDI (саме у такому написанні - без знаменитих чотирьох кілець, які не використовуються в китайській лінійці), що створена спільним підприємством SAIC-VW і орієнтована виключно на електричну мобільність. Першою моделлю був ліфтбек AUDI E5 Sportback, а тепер до нього приєднується значно більший і потужніший E7X, який, за даними джерел, може згодом з'явитися і на європейському ринку. Характерно, що VW вже 2 грудня подав заявку на торгову марку E7X до Відомства інтелектуальної власності ЄС - це прямий натяк на експортні плани.

E7X побудований на основі концепта AUDI E SUV, який показали у листопаді. Новинка позиціюється як великий електричний SUV довжиною понад 5 метрів - а точніше 5049 мм, шириною 1997 мм, висотою 1710 мм та з колісною базою 3060 мм. Це ставить E7X у той самий сегмент, де змагаються Mercedes EQE SUV, BMW iX та Nio ES8. Споряджена маса повноприводної версії становить значні 2673 кг, що логічно для електромобіля такого класу.

Автомобіль отримає дві модифікації силового агрегата. Задньоприводна версія оснащена одним електромотором потужністю 300 кВт (402 к.с.). Повноприводна версія додає другий електродвигун потужністю 200 кВт (268 к.с.) на передній осі, забезпечуючи сукупну потужність 500 кВт (670 к.с.). Максимальна швидкість обмежена на рівні 230 км/год. Обидва мотори виробляє дочірня компанія SAIC - Huayu Automotive, що вже давно постачає електроприводи для низки моделей концерну.

Батарея для AUDI E7X постачатиметься компанією CATL, хоча її ємність поки не оголошена. Відомо лише, що моделі можуть оснащуватися 21- або 22-дюймовими колесами, а також великим блоком лідара, який встановлено над лобовим склом. Така конфігурація натякає на наявність системи напівавтономного керування високого рівня - ймовірно, аналогічної до рішень, що застосовані у китайських преміальних електрокарах.

Оскільки AUDI (у китайській версії бренду) позиціонується як високотехнологічна електрична марка, E7X стає ключовим елементом її стратегії. Він базується на тому ж дизайнерському підході, який уперше реалізували на E5 Sportback - без фірмового логотипа Audi, але з акцентом на електрифікацію, цифрові сервіси та локальне виробництво в рамках спільного підприємства SAIC-VW.

За інформацією, яку отримало CarNewsChina від джерела, знайомого з планами AUDI, компанія активно розглядає експорт E7X до Європи. Якщо це станеться, модель стане одним із перших китайсько-вироблених преміальних електрокросоверів Audi на європейському ринку. І хоча поки що не розкрито ані ємність батареї, ані запас ходу за WLTP, вже зрозуміло, що AUDI E7X стане стратегічним флагманом нової китайської електромобільної лінійки, яка може змінити уявлення європейських покупців про походження преміальних автомобілів.


Источник: CarNewsChina
Фото: autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024