Toyota не збирається відмовлятися від ДВЗ

19:10 03.12.2025
Toyota не збирається відмовлятися від ДВЗ

Toyota чітко окреслила майбутнє свого ультрапреміального бренду Century, який позиціонується навіть вище за Lexus і створюється як відповідь японського автогіганта на Rolls-Royce. Попри глобальну електрифікацію та рішучий рух компанії у напрямку розвитку батарейних і водневих технологій, саме Century залишиться острівцем класики: лінійка зберігатиме двигуни внутрішнього згоряння і не переходитиме на повністю електричний привод.

У розмові з австралійським виданням CarExpert президент підрозділу силових агрегатів Toyota Такаші Уехара прямо підтвердив, що майбутні моделі Century будуть оснащуватися ДВЗ. Він визнав, що остаточний вибір конкретного силового агрегату ще не зроблено, проте принципове рішення вже прийняте - нові Century неодмінно матимуть двигун. І це рішення повністю відповідає філософії марки, яка понад пів століття асоціюється з тихою, вишуканою роботою великих атмосферних моторів та особливим рівнем преміального драйву для забезпечення максимальної плавності ходу.

Toyota має у своєму розпорядженні кілька нових технологічних платформ, які можуть стати основою для майбутніх Century. Одна з них - перспективна гібридна чотирициліндрова система, що поєднує турбований 2,0-літровий двигун із потужною електричною підтримкою. Заявлена інженерами ціль у 400 к.с. легко може бути збільшена до 600 к.с., і, за словами фахівців Toyota, така модернізація не становитиме технічних труднощів. Цей агрегат демонструє новий підхід компанії до «компактної продуктивності», де сучасна гібридна архітектура здатна забезпечувати рівень тяги, який раніше був доступний лише великим моторам.

Однак більш імовірним вибором для Century є наступне покоління гібридного V8, розробка якого пов'язана зі створенням суперкара GR GT та його преміального аналога для Lexus. Toyota вже підтвердила, що цей двигун не залишиться ексклюзивом спортивних моделей і буде застосований також у майбутніх пікапах, позашляховиках та, з високою ймовірністю, у сімействі Century. Попередні оцінки говорять про потенціал понад 900 кінських сил, що виглядає вражаюче навіть для ультралюксового сегменту. Такий силовий агрегат може повністю змінити роль Century, перетворивши його не лише на символ статусу, а й на один із найпотужніших представників класу.

У пресі й раніше лунали чутки про можливе повернення легендарного V12, який встановлювався на друге покоління седана Century з 1997 по 2017 роки. Цей мотор став частиною міфології бренду, адже був унікальним для японського масового виробника та вважався втіленням максимальної плавності, тиші й престижу. Проте джерела Motor1 підкреслюють, що наразі такі розмови не мають реальних підтверджень. Основний вектор Toyota спрямований на високопродуктивні гібриди, а не на повернення дванадцятициліндрових двигунів.

Перші моделі нового бренду Century, що увібрали в себе цей підхід, очікуються на дорогах протягом найближчих двох років. Поки що невідомо, чи потраплять вони на ринок США, але інтерес до них уже значний. На відміну від багатьох виробників, які в ультралюксовому сегменті роблять ставку виключно на електропривод, Toyota обирає шлях еволюції традиційних силових агрегатів, посилених сучасними гібридними технологіями. І цей крок може стати визначальним у створенні унікальної ідентичності бренду Century - такого, що поєднує класичну розкіш із інженерними рішеннями майбутнього.


Источник: Motor1.com
Фото: Toyota
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024