Як не пропустити свій виклик до адміністратора ТСЦ МВС: користуйтеся голосовим сповіщенням та інформаційним таблом

14:56 02.12.2025
Як не пропустити свій виклик до адміністратора ТСЦ МВС: користуйтеся голосовим сповіщенням та інформаційним таблом

Відвідувачам сервісних центрів МВС важливо стежити не лише за голосовими оголошеннями, а й за інформацією на моніторах.

Головний сервісний центр МВС нагадує відвідувачам: запрошення до робочого місця для отримання послуги здійснюється не лише голосовим способом, а й через візуальні повідомлення на моніторах. Такі правила визначені Порядком організації надання послуг сервісними центрами МВС, затвердженим наказом МВС № 777 від 5 листопада 2020 року (зі змінами).

Як здійснюється виклик відвідувачів

Суб'єкт звернення запрошується адміністратором або системою управління електронним записом одночасно двома способами:

Запрошення здійснюється в порядку черговості відповідно до часу, зазначеному в Е-записі.

Чому важливо слідкувати за інформаційними табло

У приміщеннях сервісних центрів МВС встановлені спеціальні монітори. На них відображаються:

Це дозволяє організувати процес надання послуг зручно, комфортно та без зайвого скупчення людей.

Нагадуємо: записи, сформовані онлайн, містять 4 цифри, а сформовані через термінал у сервісному центрі МВС - складаються з 2 цифр.

Де саме слід чекати свого виклику

При зверненні до сервісного центру МВС рекомендуємо одразу підходити до стійки рецепції, щоб уточнити:

Це важливо, адже місце очікування може відрізнятися залежно від виду послуги: реєстрація/перереєстрація транспортного засобу чи видача та обмін посвідчення водія (включно з екзаменацією). Саме в тій зоні вам потрібно слідкувати за моніторами та звуковим сповіщенням виклику до адміністратора.

Порядок обслуговування

Від початку запрошення і до завершення прийому відвідувача обслуговує один і той самий адміністратор сервісного центру МВС, за винятком випадків, коли це неможливо через специфіку послуги або інші ситуації.

Якщо відвідувач не підійшов

Процедура виклику відвідувача в наказі МВС №777 визначена чітко. Усього система може здійснити три виклики з інтервалом в одну хвилину.

Якщо клієнт не підійшов протягом 1 хвилини, з моменту запрошення до робочого місця, його викликають повторно двічі з інтервалом в 1 хвилину.

Якщо людина не з'явилася впродовж трьох хвилин із моменту першого запрошення до робочого місця, її номер у черзі скасовується автоматично. У такому разі для отримання послуги необхідно знову зареєструватися в черзі.

Сповіщення під час повітряної тривоги

Для належного інформування відвідувачів у сервісних центрах МВС працює система цифрового звукового сповіщення про настання чи відбій повітряної тривоги.

Почувши сигнал оповіщення, усі відвідувачі повинні негайно залишити приміщення сервісного центру МВС і прослідувати до найближчого укриття або безпечного місця.

Актуальну карту укриттів можна знайти на інформаційній стійці біля рецепції.

Головний сервісний центр МВС закликає відвідувачів звертати увагу не лише на голосові оголошення, а й на монітори в залах очікування. Це допоможе швидше орієнтуватися у власному виклику, не пропускати початок обслуговування та забезпечить комфортну й ефективну взаємодію з працівниками сервісного центру МВС.

 


Источник: Головний сервісний центр МВС
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024