
Спільне підприємство Dongfeng Nissan офіційно представило на китайському ринку абсолютно новий плагін-гібридний седан Nissan N6, який став продовженням електрифікованої лінійки бренду та стилістично наслідує дизайн електромобіля Nissan N7. Новинка вийшла одразу в п'яти комплектаціях - 180Air, 180Pro, 180Max, 180Max+ та 180Max+ Flagship, а спеціальні ціни для перших покупців становлять від 92 до 122 тис. юанів, що орієнтовно відповідає діапазону від $12 650 до $16 750.
Зовнішність Nissan N6 майже повністю повторює фірмову мову стилю N-серії. Лицьова частина має закриту декоративну панель замість традиційної решітки, над якою проходить суцільна світлова смуга. Нижні L-подібні блоки фар підсилюють сучасний вигляд, а центральний логотип Nissan може підсвічуватися, що збільшує впізнаваність моделі у сутінках. Також седан отримав чорний дах, приховані ручки дверей та зарядний порт, інтегрований у задню частину кузова. Все це формує чистий силует із виразними аеродинамічними акцентами.
Габаритні розміри новинки становлять 4831 x 1885 x 1494 мм при колісній базі 2815 мм. Машина доступна з 17- або 18-дюймовими колісними дисками, оснащеними шинами 225/55 R17 або 225/50 R18 відповідно. Задня частина також наслідує стиль N7 - короткий «фастбек»-силует, темні ліхтарі зі світловою перемичкою та підсвіченим написом NISSAN, що створюють відчуття цілісності й сучасності. Вихлопна система прихована, а номерний знак розміщено в нижній частині бампера, щоб не порушувати плавність ліній.
Салон Nissan N6 виконано у двох кольорах - чорному та бежевому. У центрі уваги - велика «плаваюча» цифрова панель приладів, поєднана з великим центральним дисплеєм мультимедіа. Двоспицеве кермо має сучасний дизайн, а селектор трансмісії розміщено на рульовій колонці, що звільняє простір на центральному тунелі. Унікальною деталлю є додатковий монтажний інтерфейс ліворуч від керма, куди можна встановити тримач смартфона.
Оснащення моделі відповідає сучасним стандартам класу - передбачено бездротову зарядку для смартфона, електрорегулювання передніх сидінь, їх вентиляцію, підігрів і функцію масажу, двозонний клімат-контроль, дефлектори подачі повітря для задніх пасажирів, електричний люк та атмосферне підсвічування салону.
Гібридна система Nissan N6 побудована на основі 1,5-літрового атмосферного бензинового двигуна NR15 потужністю 102 к.с. (75 кВт), який працює у зв'язці з електромотором потужністю 210 к.с. (155 кВт). Модель оснащено літій-залізо-фосфатною тяговою батареєю ємністю 21,1 кВт-год, яку постачає компанія REPT Battero Energy. Запас ходу на електротязі становить до 180 км за циклом CLTC - один із найвищих показників у сегменті доступних PHEV-седанів у Китаї. Така конфігурація робить Nissan N6 привабливою альтернативою як для міського користування у режимі електромобіля, так і для довгих поїздок завдяки гібридній трансмісії.