
Для отримання послуги у територіальному сервісному центрі МВС (ТСЦ МВС) громадянином має бути підписана заява. Вона формується адміністратором в електронному вигляді, роздруковується та надається для перевірки клієнту.
Фактично це згода на обробку персональних даних та опис послуги, що надається.
Відповідно до встановленої процедури надання адміністративних послуг в ТСЦ МВС, усі форми заяв заповнюються адміністратором під час прийому документів. Фахівець вносить у систему необхідні дані, формує заяву в електронному вигляді, друкує її та передає клієнту для ознайомлення і підпису.
Такий порядок забезпечує:
Попередньо написані заяви не відповідають затвердженим формам, містять неточності, а також не є необхідними. Окрім цього всі документи підстави отримання послуг ТСЦ МВС зберігаються три роки, тому важливо щоб заява мала саме уніфікований друкований формат, адже почерк у кожного свій і не завжди зрозумілий.
Тому громадянам варто подбати про визначений перелік документів, який зазначений на сайті для отримання послуги, а заяву адміністратор ТСЦ МВС заповнить та роздрукує на місці.
Під час першого звернення до сервісного центру МВС особливо важливо ретельно перевірити всі особисті дані, а також дані щодо транспортного засобу (у разі отримання послуги реєстрації ТЗ).
Надалі ці відомості автоматично підтягуються при наступних зверненнях до ТСЦ МВС. Тому від точності інформації, внесеної під час першого оформлення, залежить швидкість і коректність отримання послуг у майбутньому. А також їх коректність відображення в електронних реєстрах та порталах електронних послуг.
Також варто обов'язково зазначати актуальний номер телефону. Він використовується для зворотного зв'язку щодо послуги, а у деяких випадках - для підтвердження дій або уточнення інформації. Це необхідно для врегулювання форс мажорних обставин для мінімізації незручностей клієнтів.
Процедура оформлення заяв у сервісних центрах МВС максимально спрощена та стандартизована. Відвідувачеві не потрібно заповнювати документи заздалегідь - всі заяви формуються адміністратором відповідно до офіційних зразків, а клієнту залишається лише підписати їх після перевірки даних. Це дозволяє забезпечити точність, зручність і швидкість обслуговування для кожного громадянина.