
Звичайне розлиття води в салоні зазвичай означає мокрий килимок, неприємний запах і максимум поїздку на хімчистку. Але для власника Hyundai IONIQ 5 із Флориди це стало причиною найдорожчого ремонту у його житті вартістю майже на 12 тисяч доларів.
Як пише Carscoops, Майк Маккормік їхав автострадою, коли через різке гальмування пляшка води вилетіла з підсклянника та впала на підлогу. Її вміст потрапив у роз'єм джгута проводів під сидінням - і практично миттєво електроніка авто почала давати збої. Спочатку на панелі спалахнули попереджувальні індикатори, потім перестали працювати поворотники, а коли він дістався до дому, електромобіль узагалі не хотів вимикатися.
Після діагностики дилер Hyundai повідомив Маккорміку, що потрібно повністю замінити кілька джгутів проводів - під сидінням і під підлогою. Загальна вартість робіт: 11 882,08 доларів. Hyundai відмовився покривати ремонт за гарантією, пояснивши, що поломка сталася через «зовнішній фактор» - тобто розлиту воду.
Тоді Маккормік звернувся до своєї страхової компанії State Farm, але там також відмовили. Страховики заявили, що пошкодження виглядає «поступовим», а не спричиненим одноразовою подією. Тож власник залишився сам на сам з рахунком. Це далеко не перший подібний інцидент.
Розташування джгута проводів під сидінням уже призводило до коштовних ремонтів інших власників Ioniq 5. Деякі з них також отримували п'ятизначні рахунки за заміну проводки. Подібні «сюрпризи» зустрічаються й в інших електромобілях бренду. Наприклад, щоб замінити гальмівні колодки на потужному Ioniq 5 N, потрібен спеціальний дилерський софт і обладнання - усе це може коштувати тисячі доларів. І хоча існують неофіційні обхідні шляхи, вони можуть створити нові проблеми, як от скасування дії гарантії.