
Преміальний бренд Genesis, який належить концерну Hyundai, офіційно підтвердив вихід свого першого середньомоторного суперкара Magma GT у серійне виробництво. Цю інформацію публічно підтвердив президент і головний креативний директор марки Люк Донкерволке під час світової прем'єри Magma у Франції. За його словами, виробник розробляє повноцінну модельну лінійку на основі Magma GT - не одну версію, а цілий спектр модифікацій, подібно до того, як це робить Porsche зі своїм легендарним 911.
Рішення сформувати сімейство суперкарів, а не обмежуватися однією моделлю, напряму пов'язане з планами Genesis вийти в чемпіонати категорії GT3. Для омологації боліда необхідно створити щонайменше 250 дорожніх автомобілів, конструктивно і технічно споріднених із гоночною версією. Донкерволке підкреслив, що раз вже компанія витрачає ресурси на розробку дорожнього варіанта для омологації, цілком логічно використати ці напрацювання для ширшого серійного виробництва. Саме тому Genesis планує сформувати повну «палітру»: від базової моделі - тієї, яку було показано під час прем'єри, - до S-версії, GTS, родстера, полегшеної ClubSport-модифікації, трекової GT3-специфікації, яка залишиться легальною для доріг, і аж до екстремального GT3 R, призначеного виключно для перегонів та роботи на треку. За словами керівника бренду, якщо компанія реалізує цей проект, він стане довгостроковою продуктовою лінією з повним життєвим циклом.
Попри очевидні паралелі, керівник підрозділу інженерної розробки Genesis Манфред Харрер підкреслив, що Genesis не має наміру напряму копіювати Porsche 911, визнаючи його унікальність у світі спортивних автомобілів. За його словами, компанія шукає власний шлях і власну ідентичність у сегменті суперкарів, а тому поки не розкриває точної інформації щодо силових агрегатів для молодших і старших модифікацій Magma GT.
Водночас Drive зазначає, що стартова модель з найбільшою ймовірністю отримає знайомий бренду 3,5-літровий V6 із подвійним турбонаддувом, який уже використовується на кросоверах Genesis GV70 і GV80. Щодо топової модифікації, то вона, за всіма ознаками, буде оснащена новим 3,2-літровим бітурбо V8, який компанія розробляє спеціально для участі в гонках. Цей двигун є результатом поєднання двох модернізованих 1,6-літрових турбомоторів Hyundai, створених для Чемпіонату світу з ралі (WRC). Саме цим агрегатом оснащуватиметься гіперкар Genesis GMR-001 - перша модель бренду для світового чемпіонату із перегонів на витривалість WEC, включно з легендарною гонкою «24 години Ле-Мана», де автомобіль має дебютувати у 2026 році.
На світовій прем'єрі Magma у Франції бренд також показав кілька концептуальних моделей, що демонструють амбіції новоствореного високопродуктивного підбренду. Серед них - концепт універсала G90 Wingback, протяжне чотиридверне купе G90 Gran Coupe та перша товарна модель лінійки Magma - електричний кросовер GV60 Magma. Усі ці автомобілі формують новий візуальний і технологічний напрямок марки, що прагне поєднати корейську дизайнерську філософію з високим рівнем інженерної майстерності та спортивними характеристиками.