BMW вивела на дорожні випробування нові i3 та 3 Series

23:44 27.11.2025
BMW вивела на дорожні випробування нові i3 та 3 Series

BMW активно готується до найбільш масштабного оновлення своєї лінійки за останні роки: компанія розробляє або модернізує близько 40 моделей, серед яких нові версії електромобіля i3 та паливного седана 3 Series. Обидві новинки вже проходять дорожні випробування, і фотошпигунам вдалося зафіксувати важливі особливості їх дизайну та архітектури. Попри те, що тестові прототипи повністю заклеєні камуфляжем, помітно, що BMW свідомо розводить ці моделі у двох різних напрямках - як технічно, так і стилістично.

Обидві машини отримали передню частину, виконану у дусі концептів Neue Klasse. Проте навіть попри подібність філософії дизайну, відмінності між моделями відчутні. У паливного 3 Series помітний великий нижній повітрозабірник зі стартерною жалюзійною системою, яка може змінювати положення для оптимізації охолодження та аеродинаміки. У електричного i3 бампер прихований під сітчастим камуфляжем, але й тут слід очікувати схожу архітектуру повітряних каналів.

Якщо порівняти силуети, різниця стає ще очевиднішою. У i3 дахова лінія майже рівна, що покращує ефективність і внутрішній простір, тоді як 3 Series отримав традиційно спортивний нахил даху, який формує класичний профіль преміального седана. Зміни помітні і в конструкції задніх дверей: у версії з ДВЗ вертикальна перегородка у віконній лінії створює строгий та класичний контур, тоді як у електричного i3 ця зона утворює нахилений трикутний елемент, що підкреслює сучасність і аеродинамічність моделі.

BMW врахувала відмінності навіть у дрібницях, які зазвичай уніфікують на виробництві. Розташування лючків для заряджання або заправки різне: у 3 Series він зміщений ближче до передньої частини заднього крила і піднятий вище лінії задніх ліхтарів. У i3 зарядний порт встановлено нижче та ближче до центральної частини панелі. Такі рішення означають мінімальну уніфікацію кузова та високий рівень виробничої складності, що свідчить - BMW прагне створити дві окремі моделі, а не «електричну копію» паливної версії.

Інтер'єр прототипів також дав кілька важливих підказок. Фотошпигуни зафіксували нове рульове колесо та великий окремий дисплей, який не є частиною суцільної панелі, як у деяких останніх моделей BMW. Водночас на одному зі шпигунських кадрів чітко видно величезну панорамну систему відображення - повноширинний дисплей iDrive, розміщений вздовж нижньої частини лобового скла. Очевидно, що саме він стане ключовим інтерфейсом нового покоління.

Щодо технічної частини, інформації поки обмаль. Проте передбачається, що електричний i3 піде шляхом нового iX3. Це означає появу повноприводної версії i3 50 xDrive з двома електромоторами та сумарною потужністю близько 463 к.с. і 645 Нм крутного моменту. Така силова установка забезпечує розгін до 100 км/год приблизно за 4,9 секунди та максимальну швидкість до 210 км/год. Живленням служитиме літій-іонна батарея на 108,7 кВт-год, яка має забезпечити запас ходу до 805 км за циклом WLTP. Особливо вражає можливість швидкої зарядки потужністю до 400 кВт, що дасть змогу поповнювати заряд з 10 до 80% приблизно за 21 хвилину.

BMW вже підтвердила, що крім флагманської модифікації з'являться й скромніші електричні версії - зокрема модель із заднім приводом. Ймовірно, вони матимуть спільну архітектуру та частково спільні силові агрегати з i3 50 xDrive, що допоможе оптимізувати виробничі витрати та розширити лінійку.

Паливний 3 Series залишиться більш еволюційною моделлю та продовжить базуватися на вдосконаленій платформі CLAR. За попередніми даними, у гаммі моторів з'явиться новий бензиновий агрегат M350 із потужністю понад 400 к.с., що дозволить моделі зміцнити позиції в сегменті динамічних седанів бізнес-класу.

Поки BMW не розкриває дату дебюту нового покоління 3 Series і i3, проте обсяги випробувань і кількість помічених прототипів свідчать, що їх вихід може бути ближчим, ніж здається. Схоже, компанія готує два абсолютно різних за духом седани, кожен із яких матиме власний характер і технічну основу - один розрахований на шанувальників ДВЗ, інший - на клієнтів, готових перейти на електромобільність без компромісів.


Источник: Carscoops
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024