
На випробувальному полігоні General Motors у Мічигані фотошпигуни вперше зафіксували прототип нового GMC Sierra AT4X 2027 модельного року - модифікації, яка традиційно орієнтована на серйозне бездоріжжя та змагання за увагу покупців у сегменті високопрохідних пікапів. Судячи з отриманих знімків і попередніх технічних даних, GM суттєво розширює офроуд-потенціал моделі, наближаючи її за можливостями до таких флагманів, як Ford F-150 Raptor.
Зовнішність прототипу виявила кілька важливих змін, які свідчать про глибоку модернізацію. Перш за все - абсолютно нова масивна решітка радіатора з великим сітчастим наповненням замість характерних попередніх поперечних елементів. Такий дизайн наближає Sierra AT4X до стилістики молодшої моделі GMC Canyon AT4X і водночас візуально відрізняє її від Chevrolet Silverado, з яким пікап ділить платформу та більшість техніки. GM і раніше намагався максимально розвести дві моделі за дизайном, але у цьому поколінні диференціація стає ще чіткішою.
Прототип також демонструє помітно збільшений дорожній просвіт і нове колесне оснащення. На знімках видно масивні 35-дюймові шини Goodyear Territory, створені для важкого бездоріжжя. Це вагоме оновлення, адже чинна версія Sierra AT4X оснащується 32-дюймовими шинами. Таким чином, нова модель виходить на один рівень із Ford F-150 Raptor, що використовує аналогічний розмір гуми. Великі шини не лише покращують геометрію прохідності, а й дозволяють ефективніше працювати з новими амортизаторами Multimatic DSSV з анодованим синім покриттям - ще однією ключовою рисою AT4X. Це фірмова технологія підвіски, що забезпечує точний контроль кузова й комфортну поведінку як на трасі, так і на складних кам'янистих ділянках.
У кадр також потрапила цікава деталь, яка викликала жваві обговорення в середовищі автоінженерів: один із прототипів мав на капоті підвішені кілька мішків-баластів по 25 фунтів кожен. На думку журналістів CarBuzz, це може бути спробою імітувати встановлення важкого аксесуара, наприклад, снігового відвалу чи масивного силового переднього бампера, або ж спосіб змінити аеродинамічний баланс пікапа для точніших вимірювань під час тестів. GM ніколи раніше не використовував настільки незвичний метод, тож ця деталь виглядає як частина експериментальної програми налаштувань.
Хоча шпигунські фото не дають змоги детально оцінити салон, очевидно, що GMC Sierra AT4X отримає сучасне цифрове оснащення, включно з великою повністю цифровою панеллю приладів і широкоформатною мультимедійною системою. Це узгоджується з курсом, який GM взяв для своїх майбутніх пікапів - максимальна цифровізація, нові інтерфейси та комплексна оновлена електронна платформа.
Ваш базовий текст згадує 2,7-літровий бензиновий TurboMax на 310 к.с. - цей двигун дійсно встановлюється на сьогоднішні половинні пікапи GM, але за даними інсайдерів, для покоління 2027 року компанія готує серйозне оновлення лінійки великих моторів. У GM активно працюють над двома новими V8, які мають замінити нинішні 5,3-літровий та 6,2-літровий агрегати. За попередньою інформацією, їх об'єми складуть 5,7 і 6,6 літра відповідно, вони стануть потужнішими та водночас економічнішими. Тому остаточну конфігурацію силової лінійки Sierra AT4X 2027 року компанія оголосить ближче до прем'єри.
Офіційний дебют оновлених GMC Sierra та Chevrolet Silverado очікується у другій половині 2026 року, після чого моделі вийдуть на ринок як версії 2027 модельного року. До того часу GM продовжить інтенсивне тестування нових пікапів, у тому числі оновлених задніх бамперів зі сходинками, офроуд-пакетів, систем допомоги під час буксирування та нового покоління електроніки, яке готують спеціально для цих моделей.