
У секторі доставки посилок Німеччини зростають навантаження на водіїв, збільшуються порушення трудового законодавства та фіксується рекордний рівень лікарняних.
Основні висновки дослідження профспілки Verdi змусять органи контролю задуматися, бо назріває справжня криза в галузі доставлення посилок у Німеччині. Про це пише verkehrsrundschau.de, посилаючись на експертів згаданої організації.
Дослідження Verdi показує: 89% водіїв повідомляють про різке зростання навантаження, постійний брак часу та межові фізичні зусилля. 79% змушені під таким тягарем знижувати якість роботи, щоб встигати з маршрутом та графіком.
У галузі фіксують гірші умови праці, ніж у більшості інших секторів, зокрема через низьку оплату та нестачу перерв. Багато водіїв працюють довше за дозволені норми, а перерви часто відсутні.
Перевірки в Північному Рейні-Вестфалії виявили порушення у більшості субпідрядників: брак інструктажів, нагляду та надмірно довгий робочий день. Кожен п'ятий водій працює понад 10 годин.
Verdi вимагає обмежити вагу посилок до 20 кг для одного працівника та заборонити субпідрядників у секторі. Міністерство праці вже зреагувало й закликає запровадити електронний облік робочого часу, оскільки ручна фіксація неефективна.
Швидке зростання e-commerce та пікові періоди, як Чорна п'ятниця чи Різдво, різко підвищують навантаження на доставників. Компанії не встигають наймати достатньо працівників для обробки обсягів.
За даними AOK, у 2024 році рівень лікарняних у поштово-посилковій сфері - 7,69%, що значно вище середнього. Особливо часто фіксуються проблеми з опорно-руховим апаратом. Причини - фізичне виснаження, підйом важких посилок, часті сходи, тиск часу та збільшення зон доставлення.