Volkswagen Tayron L став плагін-гібридом

23:48 23.11.2025
Volkswagen Tayron L став плагін-гібридом

На автосалоні в Гуанчжоу спільне підприємство FAW-Volkswagen офіційно представило новий Volkswagen Tayron L PHEV - плагін-гібрид, що стане частиною оновленої лінійки середньорозмірних кросоверів марки на ринку Китаю. Виробник підтвердив, що продажі стартують у першому кварталі 2026 року, однак повний прайс-лист поки що не оприлюднено.

Новий Tayron L PHEV зберіг знайому стилістику бензинової версії актуального покоління, але водночас отримав виразні акценти, які підкреслюють приналежність моделі до нової хвилі електрифікованих автомобілів Volkswagen. Передня частина виконана у фірмовій концепції «нової енергетики»: трисекційна світлова перемичка, інтегрована з вузькою декоративною решіткою, створює більш сучасний та технологічний вигляд. Логотип бренду тепер може підсвічуватися, а в головній оптиці застосовані елементи системи IQ.Light, що підвищує ефективність освітлення та формує більш впізнавану світлову підпис.

Задня частина кросовера також оформлена у стилістиці останніх моделей компанії - суцільний світлодіодний модуль на всю ширину підтримує візуальну цілісність кузова, а нижній контур бампера з горизонтальними лініями додає кросоверу динамічності. Зарядний порт розміщено ліворуч, тоді як заправний отвір традиційно знаходиться справа. Лінійку кольорів кузова доповнив новий відтінок із назвою «Мейцзі синій», що підкреслює преміальний характер моделі.

Салон практично повторює бензинову версію Tayron L, але водночас відповідає сучасним вимогам до мультимедійної функціональності. У передній частині панелі встановлено одразу три окремі екрани - 10,25-дюймова цифрова панель приладів, великий 15-дюймовий центральний мультимедійний дисплей і 11,6-дюймовий екран для переднього пасажира. Основою електронної архітектури виступає високопродуктивна однокристальна платформа Snapdragon 8155, яка забезпечує швидку роботу інтерфейсу, підтримку CarPlay і CarLife, а також розширені можливості голосового керування через технологію iFlytek. У списку оснащення з'явилися підігрів та вентиляція передніх сидінь, преміальна аудіосистема Harman Kardon і комплекс функцій персональної взаємодії зі штучним інтелектом.

Серед систем допомоги водієві модель отримала комплекс IQ.Pilot, який охоплює адаптивний круїз-контроль повного діапазону, утримання в смузі, автоматичне перестроювання, інтелектуальні сценарії реагування на різкі підрізання, а також можливість автоматичного та дистанційного паркування. Volkswagen заявляє, що Tayron L PHEV має забезпечити суттєвий крок уперед у комфорті щоденної експлуатації та в безпеці руху.

Габарити моделі становлять 4684 x 1854 x 1685 мм при колісній базі 2791 мм - це помітно більше за попереднє покоління Tayron, що забезпечує більш просторий салон і збільшений багажний простір. Незважаючи на зростання розмірів, кросовер зберіг характерну для лінійки керованість та збалансовану посадку.

Найважливіше технічне оновлення стосується силової установки. Tayron L PHEV оснастили новим 1,5-літровим турбомотором, інтегрованим у гібридну систему останнього покоління. Разом із тяговою батареєю гібрид забезпечує понад 100 км пробігу за циклом CLTC у повністю електричному режимі. Очікується, що така дальність дозволить більшості власників використовувати кросовер як електромобіль у міських поїздках, задіюючи ДВЗ лише на далекі дистанції. Також для моделі передбачена система повного приводу 4MOTION, але доступність цієї технології залежатиме від комплектацій.


Источник: Autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024