Genesis представив розкішний концепт G90 Wingback

20:54 23.11.2025
Genesis представив розкішний концепт G90 Wingback

Преміальний підрозділ Hyundai - бренд Genesis - цього тижня привернув увагу автомобільного світу несподіваною прем'єрою, влаштованою на легендарному автодромі Поль-Рікар у Франції. Під час спеціального заходу в рамках лінійки Magma компанія представила одразу кілька яскравих експериментальних розробок, серед яких виділився абсолютно новий і доволі неочікуваний концепт - Genesis G90 Wingback. Це концептуальний універсал, створений на основі флагманського седана G90, який традиційно асоціюється з максимальною розкішшю та комфортом, але не зі спортивним форматом кузова.

Genesis фактично продемонструвала власне бачення того, яким міг би бути універсал класу люкс у виконанні топових європейських брендів - своєрідний аналог Mercedes-Benz S-Class Estate, BMW 7 Series Touring або Audi A8 Avant, які в реальності так і не з'явилися. Wingback став продовженням дизайнерського та інженерного експерименту, розпочатого в компанії після презентованих навесні купе та кабріолета на базі G90. Тепер до цієї серії додали універсал, причому не просто універсал, а модель із виразним спортивним ухилом, що повністю відповідає філософії підрозділу Genesis Magma.

Зовні G90 Wingback отримав власне трактування флагманського дизайну. Спереду помітна значно вужча, ніж у стандартного седана, решітка радіатора та агресивний передній бампер з повітрозабірниками у вигляді ромбів. Передні крила стали ширшими, що разом з великими легкосплавними колесами та низькопрофільними шинами створює майже спортивний силует. Усе це недвозначно натякає на доопрацьовану шасі та змінену геометрію підвіски, про які компанія поки офіційно не говорить, але які видає посадка автомобіля, нижча за седан.

Профіль Wingback - це поєднання традиційного преміального силуету та агресивного спортивного акценту. Лінія даху перероблена, отримала подовжений і візуально більш стрімкий контур, а центральним елементом кормової частини став масивний спойлер типу «ducktail», що підкреслює спортивне коріння проєкту. Над ним розташований ще один, уже даховий спойлер, а нижню частину заднього бампера займає потужний дифузор з чотирма реальними, а не декоративними вихлопними трубами. Таке компонування більше властиве високопродуктивним універсалам AMG або Alpina, а не розкішному седану корейського преміуму, що робить G90 Wingback унікальним явищем у світі концепт-карів.

Технічних характеристик Genesis не розкриває, але з огляду на стиль Magma можна очікувати більш потужний силовий агрегат, ніж у стандартного G90. Занижений кліренс та агресивні пропорції майже напевно свідчать про змінену підвіску й можливі переробки в системі керування. За задумом дизайнерів та інженерів Wingback має поєднувати елементи люксової платформи з характеристиками, притаманними спортивним універсалам, що підсилює інтригу щодо майбутньої долі проєкту.

На сьогодні Genesis не підтверджує наміри створювати серійну версію G90 Wingback. Враховуючи складну ситуацію на ринку великих представницьких автомобілів, падіння продажів у сегменті та відхід деяких конкурентів, включаючи Lexus, із класу великих преміальних седанів, вихід дорогого універсала у серію виглядає малоймовірним. Та попри це сам факт появи такого концепту свідчить про бажання Genesis розширити межі свого преміум-сегменту та продемонструвати технологічні й дизайнерські можливості бренду.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Drake Moschkau (@drakemoschkau)

Журналісти Carscoops звернулися до Genesis за коментарями щодо подальшої долі моделі, але офіційної відповіді поки не отримали. Концепт Genesis G90 Wingback залишається ефектним інженерним експериментом, створеним не для конвеєра, а для того, щоб показати, що корейський преміальний бренд може працювати з формами та образами, які раніше здавалися неможливими для його модельного ряду.


Источник: Carscoops
Фото: SaintLamont_
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024