Hyundai Tucson 2027 помітили на тестах

22:38 22.11.2025
Hyundai Tucson 2027 помітили на тестах

Новий Hyundai Tucson 2027 знову потрапив у поле зору фотошпигунів під час випробувань у Німеччині, і цього разу прототип значно відвертіше демонструє риси майбутнього дизайну, навіть попри те, що кросовер усе ще вкритий масивним камуфляжем. Уже зараз помітно, що Tucson переходить до значно більш кутової, масивної та «монолітної» стилістики, яка продовжує візуальну еволюцію, розпочату новим поколінням Santa Fe і розвинутою в концепті Hyundai Crater, який Hyundai представила на автошоу в Лос-Анджелесі. Якщо актуальний Tucson вирізняється плавними, майже скульптурними формами, то нова генерація відверто зміщується в бік «квадратності», що вже стало фірмовою стилістичною ознакою останніх SUV бренду.

Силует даху, пропорції кузова і форма колісних арок підтверджують, що Tucson рухається у напрямку більш «офроудного» образу, який створює враження міцнішого, універсальнішого і візуально важчого автомобіля. Саме цей підхід дав змогу новому Santa Fe кардинально змінити свою роль на ринку, і тепер подібна філософія переходить до компактнішого сегмента. У кросовера з'являється новий характерний злам у зоні С-стійки та виразні прямокутні об'єми крил - саме ці елементи дуже близькі до концепта Crater і можуть натякати на майже серійне трактування багатьох рішень шоукара.

Інтер'єр поки що залишається під питанням, проте форма кузова й нові пропорції можуть забезпечити відчутно більше простору над головою та в зоні заднього ряду. Найпомітніша очікувана зміна стосується передньої частини салону. Tucson може відійти від тієї конфігурації екранів, яка дебютувала на новому Santa Fe, і замість здвоєної панелі отримати інше компонування. У шпигунських фото нового Ioniq 3, на які посилається видання, видно вузький горизонтальний дисплей панелі приладів безпосередньо за кермом та великий вертикальний екран мультимедіа у стилі Tesla, встановлений окремо у центрі передньої консолі. На знімках тестового Tucson 2027 можна помітити схоже вузьке табло швидкості, хоч поки що роздивитися його повністю неможливо. Проте вже зараз зрозуміло, що Hyundai прагне відійти від типових конфігурацій і зробити салон більш вертикальним, технологічно виразним і функціонально орієнтованим.

Щодо технічної частини подробиць офіційно немає, але джерело підтверджує, що гама двигунів орієнтовно залишиться знайомою - це невеликі турбобензинові агрегати та гібридні установки, які оновлять та адаптують під нові норми й вимоги ринку. Однак головною інтригою залишається можливість появи справжньої зарядженої версії Tucson N, про яку Hyundai вже розмірковує. Цей варіант може отримати високопродуктивну гібридну силову установку з орієнтовною сукупною потужністю близько 300 к.с., де передні колеса приводить бензиновий двигун, а задня вісь працює виключно від електромотора. Така компоновка дозволила б Tucson N не тільки суттєво змінити сприйняття моделі, а й кинути виклик новому Toyota RAV4 GR Sport потужністю 320 к.с., що вже позиціонується як один із найсильніших гравців сегмента. Однак навіть якщо Hyundai ухвалить остаточне рішення про запуск Tucson N, його дебют очікують не раніше 2027 або 2028 року. При цьому серійну версію стандартного Tucson четвертого покоління мають представити вже наступного року.


Источник: Carscoops
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024