KIA Sportage 2026 дебютував у Китаї

19:25 21.11.2025
KIA Sportage 2026 дебютував у Китаї

Сьогодні на автосалоні в Гуанчжоу офіційно представили оновлений KIA Sportage 2026, який на китайському ринку має локальну назву Shibotuojie. Це середньорозмірний кросовер, що вийшов на публіку як плановий рестайлінг і вже отримав схвалення Міністерства промисловості та інформатизації Китаю. Модель повністю синхронізована за дизайном з оновленими версіями для інших світових ринків, проте китайська модифікація побудована на довгій колісній базі, аналогічній тій, що використовується в США та Південній Кореї. Саме тому вона помітно просторіша за європейський Sportage. Вихід на китайський ринок заплановано на перший квартал 2026 року.

Найбільші зміни торкнулися передньої частини автомобіля. Фари отримали вертикальну архітектуру, що візуально робить передок вищим і технічнішим. Передня решітка традиційно для сучасних моделей KIA виконана у форматі «безрамкової» конструкції з великими глянцевими осередками у формі сот, що створює ефект глибини. Такий підхід корейських дизайнерів помітно контрастує з більш стриманою філософією японських брендів, передусім Toyota, з якою KIA регулярно конкурує в цьому сегменті. Оновлене обличчя Sportage виглядає не просто агресивніше, а й сучасніше, адже акцент зміщено на світлотехніку й фірмову візуальну підписку DRL.

Задня частина моделі також була вдосконалена. Ліхтарі тепер поєднані горизонтальною світлодіодною перемичкою, що формує єдину лінію й робить задню частину автомобіля ширшою візуально. За рахунок спойлера на даху та двоколірного оформлення нижньої частини бампера кузов набув більш виразної багатошарової структури. Усе це створює відчуття більш дорогої моделі, ніж є насправді.

Габарити кросовера складають 4695 x 1865 x 1678 або 1680 мм, а колісна база дорівнює 2755 мм. Автомобіль зберіг високі геометричні показники: кут в'їзду - 19°, а кут з'їзду - 26°. У порівнянні з попередником довжина збільшилася на 10 мм. Таким чином, рестайлінг не обмежився лише косметичними змінами, а й торкнувся пропорцій кузова, посиливши статус Sportage як практичного сімейного кросовера.

У салоні зберігся впізнаваний фірмовий стиль KIA з акцентом на плавні лінії та мінімалістичну архітектуру. Центральне місце займає зігнута панель, що об'єднує два 12-дюймові дисплеї - цифрову панель приладів та мультимедійну систему. Попри те, що подвійний екран давно став нормою для китайських виробників, корейський Sportage помітно виграє у японських конкурентів за якістю збірки, матеріалів і загального відчуття продуманості. Зокрема, вигнуте скло не лише підсилює преміальний вигляд, а й зменшує відблиски під час сонця, що особливо актуально для великих екранів.

За рівнем оздоблення салону Sportage 2026 у своїй категорії вважається однією з найбільш збалансованих моделей. Це робить модель конкурентнішою на тлі Toyota RAV4 та інших японських аналогів, що традиційно програють у сучасності дизайну інтер'єру.

Під капотом новинки встановлюються два бензинові турбовані двигуни. Базова модифікація комплектується 1,5-літровим агрегатом G4FS із потужністю 147 кВт (що еквівалентно приблизно 200 к.с.). Топовий варіант оснащений 2,0-літровим мотором G4NN, який розвиває 180 кВт або приблизно 245 к.с. Обидва силові агрегати працюють у парі з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач.

Враховуючи практику попереднього покоління, трансмісія зберігає високі показники плавності перемикань і оптимальні режими роботи під навантаженням.


Источник: Autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024