Електричний кросовер Ford Puma Gen-E оновили

18:27 21.11.2025
Електричний кросовер Ford Puma Gen-E оновили

Електричний кросовер Ford Puma Gen-E отримав оновлення, яке дозволило збільшити запас ходу та розширити набір доступних технологій. Згідно з офіційною інформацією Ford, модернізація охопила оптимізацію конструкції тягової батареї, й саме це дало змогу підняти пробіг на одній зарядці з попередніх 376 км до понад 400 км за циклом WLTP. У міському циклі цей показник може досягати 550 км, що є суттєвим покращенням і дозволить власникам рідше підключати автомобіль до зарядної мережі.

Єдиний передній електромотор Ford Puma Gen-E видає пікові 168 к.с. та 290 Нм, забезпечуючи розгін до 100 км/год за 8 секунд. Максимальна швидкість становить 160 км/год, і силовий агрегат у цілому залишився незмінним у порівнянні з попередньою версією, хоча в матеріалах Carscoops також фігурує цифра 166 к.с. (124 кВт). Така розбіжність пов'язана з різницею між піковими та робочими показниками силової установки, але Ford офіційно підтверджує саме пікові 168 к.с. Потужність передається на передню вісь, і електромотор працює спільно з батареєю ємністю 43 кВт-год. Незважаючи на ту саму ємність, батарея зазнала конструктивних змін, що дозволило покращити ефективність та збільшити пробіг без втручання у габарити чи масу елементів.

Оновлений Ford Puma Gen-E також отримав фірмову систему напівавтономного керування BlueCruise, яка працює за стандартом SAE рівня 2. Вона дозволяє тримати автомобіль у смузі та рухатися автомагістралями без утримування рук на кермі, за умови що ділянка дороги схвалена для роботи системи. При цьому водій має безперервно контролювати дорожню обстановку, що відстежується за допомогою внутрішніх камер. Максимальна швидкість у режимі BlueCruise обмежена 130 км/год. Система доступна у складі пакету Driver Assistance Pack, а також передбачена можливість оформлення підписки з гнучкими тарифами, хоча вартість поки не оголошена.

Нині Ford BlueCruise схвалений для використання в 16 країнах Європи, а загальна протяжність затверджених автомагістралей перевищує 135 000 км. Ця технологія поступово з'являється на все більшій кількості моделей Ford: після прем'єри на Mustang Mach-E вона поширилася на електричну Puma, а згодом стане доступною для Kuga та Ranger PHEV.

Важливо, що оновлення майже не торкнулися зовнішності та інтер'єру Puma Gen-E. Кросовер зберіг закриту передню панель замість традиційної решітки радіатора та дизайн кузова, який повторює рестайлінгові версії моделі з м'яким гібридом. Та сама ситуація з салоном: кросовер отримав повністю цифрову 12,8-дюймову панель приладів і 12-дюймовий центральний дисплей мультимедійної системи. Навантаження на повсякденну практичність бере на себе фірмовий багажний відсік Gigabox під основною підлогою багажника, а загальна місткість заднього багажного простору становить 574 літри. Додатково є 43-літровий передній відсік, який робить модель однією з найзручніших серед компактних електрокросоверів для повсякденного використання.

З позиції ринку оновлений Ford Puma Gen-E виглядає конкурентоспроможним на тлі своїх ключових суперників - Alfa Romeo Junior Elettrica, Jeep Avenger, Fiat 600e, Opel Mokka Electric, Peugeot E-2008, Renault 4 E-Tech та Mini Aceman. Хоча за запасом ходу модель все ще поступається KIA EV3 Long Range, яка здатна долати до 604 км, нове оптимізоване рішення Ford дозволяє Puma Gen-E впевнено триматися у верхній частині класу за ефективністю.

Продажі оновленого Puma Gen-E стартують навесні 2026 року. Компанія поки не розкриває технічних деталей модернізації батареї та не повідомляє повний перелік змін у конструкції платформи. Замовлення у Великій Британії вже відкриті, і стартова ціна становить 26 245 фунтів стерлінгів (близько 34 500 доларів США), що відповідає вартості попередньої моделі, але тепер доповненої новими можливостями та розширеним функціоналом систем допомоги водієві.


Источник: Carscoops
Фото: Ford
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024