У Китаї дебютував новий позашляховик iCar V27

17:05 21.11.2025
У Китаї дебютував новий позашляховик iCar V27

На автосалоні в Гуанчжоу, який стартував сьогодні, відбулася офіційна прем'єра нового великого позашляховика iCar V27. Це саме та модель, яка відкриває для марки новий етап, адже стала першим у лінійці V серії автомобілем з гібридною силовою установкою типу eREV. Крім того, саме ця модель посідає статус флагмана лінійки. Попередній ціновий діапазон заявлений у межах 200-300 тис. юанів, що становить приблизно 27 500 - 41 300 доларів США. Старт продажів у Китаї очікується в I кварталі 2026 року, а пізніше виробник підготує ще й розширену високотехнологічну версію, оснащену лазерним радаром і топовою системою автономного водіння на базі чипів Horizon.

У зовнішньому дизайні iCar V27 упізнається поєднання рішень, характерних для класичних рамних позашляховиків, але поданих у сучаснішій і більш концептуальній інтерпретації. Передня частина вирізняється вузькою горизонтальною решіткою та квадратними блоками оптики, в яких інтегровані кільцеподібні світлодіодні елементи. Масивна срібляста нижня захисна пластина в передньому бампері додає моделі ще більш виразного «позашляхового» характеру, і загалом обличчя автомобіля виглядає як цілком сформована брендова айдентика iCar.

Профіль кузова має майже прямокутну форму з виразними, підкресленими лініями, що створюють враження міцної конструкції та значного запасу жорсткості. Компанія також зберегла характерні елементи, знайомі з моделі iCar V23, зокрема «сліпе» вікно в задній частині, а також модуль на передньому крилі, де інтегровано NFC та камеру - саме оновлена версія цього модулю стала одним із впізнаваних дизайнерських рішень бренду.

За габаритами новинка пропонує два варіанти виконання. Версія з пластиковим «рюкзаком» на задніх дверях має довжину 4909 мм, тоді як варіант із зовнішнім запасним колесом уже сягає 5055 мм. Ширина всіх модифікацій становить 1976 мм, висота залежно від наявності рейлінгів - 1855 або 1894 мм. Колісна база однакова для всіх варіантів і становить 2910 мм, що дозволяє салону бути просторим і пропонувати якісну посадку другого ряду.

В інтер'єрі iCar V27 також простежується впізнаваний стиль марки, проте виробник помітно оновив окремі елементи, зробивши оформлення більш технологічним і сучасним. Центральну консоль прикрашає великий «плаваючий» дисплей мультимедійної системи, під яким розташовані лінійні повітроводи та фізичні кнопки, що відповідають за ключові функції. Центральний тунель має зону бездротової зарядки, підстаканники та масивну шайбу вибору режимів руху, що підкреслює позашляховий характер моделі.

Як і на інших моделях iCar, традиційна панель приладів відсутня - її роль, згідно з очікуваннями, буде виконувати великий центральний дисплей. Другий ряд сидінь виконаний у вигляді тримісного дивана з окремими дефлекторами кліматичної системи, що має забезпечити комфорт у далеких поїздках і кращий розподіл повітря для всіх пасажирів.

Силова установка iCar V27 побудована на базі 1,5-літрового турбодвигуна, який у цьому гібриді працює як генератор, а основну тягу забезпечують електромотори. Максимальна потужність ДВЗ становить 143 к.с., однак топова повнопривоідна версія з електромоторами видає сумарні 455 к.с., тоді як базові комплектації отримають задній привод. За даними заводу, запас ходу на електротязі становить 200 км, тоді як загальна автономність перевищує приблизно 1000 км. У документації Міністерства промисловості КНР фігурують також інші цифри: максимальна потужність ДВЗ - 105 кВт, а максимальна потужність електросистеми повноприводної конфігурації - 335 кВт, але виробник поки офіційно не уточнив, який із цих показників є фінальним для серійної моделі.

У майбутньому бренд планує вивести на ринок окрему, розширену версію iCar V27 із більш технологічним оснащенням. Вона отримає лазерний радар, нове покоління електронних систем та високопродуктивний процесор Horizon, що дозволить реалізувати значно розширений функціонал автономного керування і зробить модель одним із найпросунутіших позашляховиків у своєму сегменті.


Источник: Autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024