
Hyundai Motor Company та KIA активно працюють над зміною стратегії постачання автозапчастин, прагнучи зменшити вплив американських мит.
Основна мета - локалізувати виробництво компонентів у США, що дозволить уникнути 25% тарифу на імпортовані автомобілі та запчастини, запровадженого адміністрацією Дональда Трампа. За словами представників Hyundai, у другому кварталі 2025 року близько 20% загальних збитків компанії, що склали 828,2 мільярда вон, були спричинені саме імпортом запчастин.
Лі Хан-гу, член дослідницького консультативного комітету Корейського автомобільного науково-дослідного інституту, зазначив:
«Хоча виробникам запчастин необхідно розширювати місцеве виробництво за кордоном, низькі показники бізнесу позбавили їх можливості інвестувати. Зрештою, реструктуризація серед малих та середніх виробників запчастин неминуча, і вплив на регіональну економіку буде суттєвим».
Під час оголошення фінансових результатів за другий квартал Hyundai повідомила про створення спеціальної робочої групи, яка займається переглядом постачання понад 200 видів запчастин. У короткостроковій перспективі компанія планує змінити джерела постачання, а в середньо- та довгостроковій - перейти на локальне виробництво стратегічно важливих компонентів у США. До цієї ініціативи приєдналася і компанія KIA.
Перехід на локальне виробництво в Америці означає зменшення обсягів замовлень для корейських постачальників, що може призвести до фінансових труднощів, особливо серед малих і середніх підприємств.
Додатковим викликом є необхідність інвестувати в перехід до виробництва компонентів для електромобілів. За словами Кім Кьон Ю з Корейського інституту промислової економіки та торгівлі, це ускладнює можливість одночасно вкладати кошти у створення заводів у США. Водночас деякі виробники, які вже мають виробничі потужності в Америці, можуть скористатися ситуацією та розширити співпрацю з іншими автовиробниками, зокрема японськими, які також локалізують свої ланцюги постачання.
Очікується, що локалізація постачання Hyundai і KIA триватиме певний час. Оскільки рішення про джерела постачання приймаються ще на етапі проєктування автомобіля, змінити постачальників для вже існуючих моделей буде складно. Крім того, залишається відкритим питання, чи зможуть компанії знайти в США достатньо надійних виробників, які зможуть замінити корейських постачальників.
Представник автомобільної галузі зазначив, що навіть американські виробники, за винятком електромобілів, значною мірою залежать від імпортних запчастин. Це свідчить про те, що екосистема виробництва компонентів у США ще не є повністю сформованою.