
SAIC Volkswagen офіційно представив нову модель Lavida Pro - оновлену, більшу і технологічно підкреслену версію давно відомого у Китаї сімейного седана, яка доступна в чотирьох виконаннях із ціновим діапазоном 88 800 - 112 900 юанів ($12 500- 15900). Зовні машина перейняла дизайнерські риси Passat Pro, проте покупцям пропонують на вибір два оформлення передньої частини: «класичний» зі строгими горизонтальними лініями та «зоряне» з чорною крупною сіткою в центрі - обидва варіанти доповнені LED-оптикою та підсвіченим логотипом Volkswagen, що підсилює впізнаваність моделі.
Лінійка Lavida тепер налічує три сімейства - New, стандартну Lavida і нову Lavida Pro - і остання стала помітно більшою за попередницю: довжина збільшилась до 4720 мм (на 42 мм більше), висота - до 1482 мм (на 8 мм більше), при збереженні ширини та колісної бази на рівні 1806 мм і 2688 мм відповідно. Зовнішній вигляд доповнено новими 16- та 17-дюймовими дисками та чотирма ексклюзивними кольорами кузова, що дозволяє покупцям підкреслити індивідуальність.
Інтер'єр Lavida Pro зазнав повної переробки: цифрова панель приладів тепер має діагональ 10,25 дюйма, а центральна медіасистема представлена плаваючим сенсорним екраном діагоналлю 12,9 дюйма. Традиційний селектор коробки передач замінено на електронний важіль на колонці керма, що візуально звільнило центральну консоль і підкреслило технологічну спрямованість салону. Крім того, у списку опцій - бездротова зарядка для смартфонів та інші сучасні зручності.
Платформою для новинки стала оновлена архітектура MQB Evo, а «мозком» інформаційно-розважальної системи - автомобільний чип Qualcomm Snapdragon 8155. Система підтримує широкий набір сервісів і підключень: WeChat, Tencent Maps, Apple CarPlay, Huawei HiCar, Baidu CarLife, а також інтегрований китайський великий мовний модель-плагін Baidu Wenxin і пошуково-мультимедійний сервіс DeepSeek, що забезпечує просунуті можливості голосової та семантичної взаємодії з автомобілем. Серед систем допомоги водієві присутні адаптивний круїз-контроль, утримання в смузі руху, інтелектуальні паркувальні функції та 360°-камери.
Для Lavida Pro запропоновано два варіанти силових установок. Базовий мотор - 1,5-літровий атмосферний агрегат потужністю 81 кВт, що працює в парі з 6-ступеневим «автоматом». Альтернативою виступає 1,5-літровий турбомотор EVO II із системою змінної геометрії турбіни (VTG), який розвиває 118 кВт і 250 Нм і поєднується з 7-ступеневою роботизованою трансмісією; саме ця модифікація отримала модернізовану незалежну підвіску з багатоважільною задньою балкою, що покращує комфорт і керованість. Згідно з офіційними даними, середня витрата пального для 1,5-літрового турбо варіанту становить 5,54 л/100 км. Об'єм багажника заявлений на рівні 510 л, що залишає Lavida Pro практичною для сімейного використання.
Слід нагадати, що модель Lavida є найпопулярнішим легковим автомобілем у Китаї: 3 листопада цього року з конвеєра зійшла 6,5-мільйонна Lavida, що зробило її першим легковим авто в КНР, яке досягло такого обсягу виробництва. Саме цей виробничий успіх і ринкова вагомість, очевидно, стали підґрунтям для виведення на ринок оновленої Lavida Pro - моделі, яка зберігає доступний ціновий рівень при помітному покращенні технологій, дизайну та оснащення.