Scania випробовує водневий магістральний тягач

20:15 14.11.2025
Scania випробовує водневий магістральний тягач

Випробування водневого транспортного засобу не змінює стратегію Scania щодо декарбонізації транспортної системи, яка залишається зосередженою на прямій електрифікації. Однак кілька випробувань з воднем в рамках програми Pilot Partner покажуть властивості різних енергоносіїв та силових агрегатів.

Таким чином Scania увійшла в сегмент важких вантажних автомобілів, у який вона раніше вірила мало: магістральний тягач на водневому паливі з технологією паливних елементів вже тестується у норвезького клієнта.

Scania твердо налаштувалася на розвиток електричного транспорту. Як йдеться в релізі на сайті виробника, у рамках прийнятої програми Pilot Partner розпочалося тестування різних екологічно чистих силових агрегатів в реальних умовах з вибраною групою клієнтів.

Дійшла черга і до силових водневих агрегатів з технологією паливних елементів. Якщо сказати простіше, то паливні елементи можна назвати невеликою електростанцією, що виробляє електроенергію з водню. Електрика використовується для живлення електродвигунів транспортного засобу, які є такими ж, як і в електричній вантажівці.

Scania назвала норвезького клієнта для тесту

На виставці Transport.CH у Берні компанія Scania заявила про співпрацю з норвезькою логістичною компанією ASKO Norge AS, що давно прагне сталого розвитку. Там водневі вантажівки з паливними елементами вже проходять випробування у щоденній експлуатації. Мета: отримати більше інформації про технічні характеристики, можливості розгортання та комерційний потенціал.

Попри те, що водневі вантажівки виробника ще не доступні для замовлення, вони є частиною програми Pilot Partner й активно випробовуються вибраними перевізниками. Ця програма дозволяє компаніям впроваджувати нові технології на ранній стадії, щоб отримати досвід.

Запас ходу до 1000 кілометрів

Пілотна вантажівка, яку Scania впроваджує у партнерстві з ASKO, поєднує електричний силовий агрегат Scania з водневою системою.

Початкові результати показують запас ходу приблизно до 1000 кілометрів на одному баку. Єдиним викидом є водяна пара. Співпраця з ASKO має на меті продемонструвати потенціал водню у щоденних логістичних операціях.

Йорн Арвід Ендресен, генеральний директор ASKO Midt, розглядає пілотний проект як спосіб тестування рішень, одночасно впливаючи на їх розвиток.

Що тестує Scania

Ініціатива Pilot Partner існує з 2021 року та зосереджена на випробуванні різних силових агрегатів:

Випробовуючи ці технології на своїх клієнтах, Scania прагне дізнатися, як вони працюють за різних умов експлуатації. Отримані знання мають допомогти в подальшому вдосконаленні майбутніх продуктів і підтримати клієнтів у їхньому власному переході до зниження викидів CO? у транспортному секторі.

Scania лишається прихильницею прямої електрифікації

«Випробування водневого транспортного засобу не змінює стратегію Scania щодо декарбонізації транспортної системи, яка залишається зосередженою на прямій електрифікації. Однак це одне з кількох випробувань, що проводяться в рамках програми Pilot Partner, щоб зрозуміти, як працюють різні енергоносії та силові агрегати», - заявили менеджери Scania.


Источник: 24tv.ua
Фото: Scania
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024