У Китаї стартували продажі Hyundai Mufasa 2026

21:11 08.11.2025
У Китаї стартували продажі Hyundai Mufasa 2026

Beijing Hyundai представила на китайському ринку оновлену версію кросовера Hyundai Mufasa 2026 модельного року. Модель пропонується у трьох комплектаціях, і вартість варіюється від 121 800 до 142 800 юанів. Якщо перевести ці суми за актуальним курсом, це приблизно від 16 800 до 19 700 доларів США. 

Головні зміни 2026 модельного року стосуються передусім оснащення салону. Якщо раніше панель приладів мала лише невеликий 4-дюймовий дисплей, то тепер кросовер отримав повністю цифрову панель із 12,3-дюймовим екраном. Разом з таким же за розміром центральним мультимедійним дисплеєм передня панель візуально виглядає цілісно та більш сучасно. Хоча інтер'єр не претендує на преміальність, поєднання двох великих екранів суттєво змінює сприйняття автомобіля всередині та наближує його до рівня дорожчих моделей бренду.

Окрім нового «кластера» приладів, розширено список обладнання. Тепер у всіх виконаннях Mufasa є передні та задні парктроніки, фронтальна камера, система контролю смуги руху та панорамний дах, що може відкриватися. Таке розширення базового оснащення виглядає доволі важливим, оскільки модель орієнтована на широку аудиторію сімейних покупців і тих, хто шукає доступний, але сучасний міський кросовер. Водночас деякі зміни торкнулися й комплектаційного поділу: так, версія середнього рівня замість 18-дюймових коліс тепер отримує 17-дюймові диски, тоді як для інших виконань доступні як 16-, так і 17-дюймові варіанти.

Зовнішність моделі залишається впізнаваною. Дизайн продовжує використовувати стилістичну концепцію «параметричних кристалів» із великою чорною решіткою радіатора, яка за формою нагадує симетричну фігуру з характерними гострими лініями. Візуальний ефект підсилюють декоративні елементи, що імітують огранювання дорогоцінного каміння. У задній частині кросовера увагу привертає суцільний блок задніх ліхтарів із овальним контуром, який формує цілісну світлову лінію, роблячи автомобіль помітним у потоці.

З технічної точки зору змін не відбулося. Під капотом використовується 2,0-літровий атмосферний двигун, який видає 160 кінських сил (або 118 кВт) та 193 Нм крутного моменту. Двигун працює у поєднанні з 6-ступеневою автоматичною коробкою передач. Привод у всіх виконаннях залишається переднім. Ця силова установка вже відома покупцям по попередніх моделях Hyundai і демонструє прогнозовану роботу, непогану надійність та помірні витрати пального, хоча із акцентом на спокійний стиль водіння та міські поїздки.


Источник: Autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024