
У Південній Кореї помітили тестовий зразок нового позашляхового електричного SUV під брендом Genesis. Автомобіль, вкритий щільним камуфляжем, має характерні для бездоріжжя елементи - підвищений кліренс, посилену підвіску, збільшені шини та масивний передній буксирувальний елемент, типовий для тестових машин Hyundai із пакетом XRT для бездоріжжя. На кузові також можна помітити позначення підрозділу Chassis Test Team, що спеціалізується на тестуванні ходових характеристик, а це непрямо підтверджує, що Genesis готує абсолютно нову лінійку позашляховиків, можливо навіть окремий напрямок, подібний до XRT у Hyundai.
Сфотографований прототип, ймовірно, базується на електричній моделі Electrified GV70, яка виступає як основа для розробки першого справжнього позашляхового SUV марки Genesis. Модифікована тестова машина має покращену підвіску, збільшені колеса і додаткові зовнішні елементи, що натякають на підготовку до важких умов експлуатації.
Як зазначає видання, Genesis святкує своє десятиріччя і планує суттєво розширити модельний ряд - не лише електромобілями, як передбачалося раніше, а й гібридами та моделями з розширеним запасом ходу (EREV). Це рішення компанія підтвердила під час останнього CEO Investor Day, де оголосила про нову стратегію розвитку.
Першим флагманом електричної лінійки стане повнорозмірний GV90, який має дебютувати у середині 2026 року й стане першим автомобілем Genesis, побудованим на новій платформі Hyundai eM. Саме ця архітектура дозволить створювати гібридні та електричні версії майбутніх позашляховиків.
Перші натяки на появу «позашляхового» Genesis з'явилися ще у квітні, коли компанія представила концепт X Gran Equator - перший «adventure vehicle» бренду, який поєднує комфорт розкішного SUV із витривалістю справжнього позашляховика. Концепт мав агресивний дизайн, інтегровані рейлінги на даху та багажні дверцята з роздільним відкриттям, що вказує на прагнення Genesis створити практичний, але преміальний автомобіль для подорожей.
Хоча офіційно Genesis ще не підтвердила серійне виробництво цієї моделі, окремі дизайнерські рішення з концепту, як от форма кузова, елементи аеродинаміки та характерна задня частина, можуть перейти у фінальну версію позашляховика. Судячи з побаченого прототипу, автомобіль отримає не лише електричну, а й гібридну або EREV-версію, що дозволить бренду охопити ширший ринок.