
Минуло понад чотири десятиліття відтоді, як Honda спільно з італійським ательє Pininfarina створили концепт HP-X - експериментальний середньомоторний спорткар, який згодом перетворився на легендарний Honda NSX, один із найвпливовіших суперкарів кінця ХХ століття. І тепер історія знову отримує продовження: Pininfarina разом із JAS Motorsport працюють над сучасною реінтерпретацією культової моделі, яка має вшанувати оригінальний NSX і водночас відкрити нову сторінку в його історії.
Проєкт, що поки не має офіційної назви, уже супроводжується першими тизерними зображеннями, які демонструють, наскільки уважно дизайнери підійшли до спадщини культового спорткара. Новий NSX зберіг ключові риси свого попередника: чорний дах, висувні фари, дугоподібне заднє антикрило та характерну світлову лінію задніх ліхтарів, однак отримав абсолютно новий кузов із вуглецевого волокна, що робить його ширшим, нижчим і значно м'язистішим. У конструкції з'явилися великі вентиляційні отвори за передніми крилами, а на капоті - центральний повітрозабірник, подібний до того, що був у знаменитої модифікації NSX-R NA2.
Зміни в геометрії кузова помітно покращили посадку та пропорції автомобіля. Якщо перше покоління NSX вирізнялося дещо звуженою задньою колією та подовженим заднім звисом, то нова версія має ідеально збалансовану фігуру класичного спортивного купе. Завдяки цьому автомобіль виглядає більш приземистим, потужним і впевненим, зберігаючи водночас елегантність ліній, властиву дизайну Pininfarina.
Замість традиційних емблем Honda тепер на кузові красуються логотипи JAS Motorsport, що символізує новий етап співпраці між японським брендом і його італійськими партнерами. Саме JAS Motorsport відомий як офіційний технічний партнер Honda у міжнародних серіях GT та Touring Car, тому участь компанії в цьому проєкті підкреслює його спортивну спрямованість і потенційні технологічні переваги.
Попри радикальні зміни в екстер'єрі, Pininfarina підкреслює, що новий NSX залишиться дорожнім автомобілем, а не трековим прототипом. Хоча інтер'єр поки не розкрито, очікується, що він поєднуватиме фірмовий мінімалізм японського бренду з італійською увагою до деталей і матеріалів.
Visualizza questo post su Instagram
Під капотом автомобіля розташується модернізований 6-циліндровий V-подібний двигун Honda, що стане еволюцією класичного агрегату об'ємом 3,0 літра, який у 1990 році розвивав 270 кінських сил. У новій версії потужність очікується помітно вищою, хоча точні характеристики поки не розголошуються. Двигун працюватиме у парі із шестиступінчастою механічною коробкою передач, а автомобіль буде доступний як у лівосторонній, так і у правосторонній конфігурації керма.
За попередніми планами, повноцінна прем'єра оновленого NSX відбудеться у першій половині 2026 року. Це означає, що наступний рік стане справжнім святом для шанувальників цієї моделі, адже раніше у жовтні свої перші тизери показала й Italdesign, яка готує власну версію оновленого NSX, натхненну легендарним NSX-R GT із характерним «плавцем» на даху.