Китайський кросовер Tank 300 вирушає до Антарктиди

22:31 28.10.2025
Китайський кросовер Tank 300 вирушає до Антарктиди

Китайський автовиробник Great Wall Motor (GWM) офіційно оголосив, що дизельна версія позашляховика Tank 300 буде використовуватися під час майбутньої китайської наукової експедиції в Антарктиду, де виконуватиме функції допоміжного та логістичного транспорту для дослідницької групи. Це рішення стало результатом стратегічного партнерства між компанією GWM та Китайським полярним науково-дослідним центром (CPRC), підписаного на технічному центрі GWM у місті Баодін. У межах цієї співпраці сторони домовилися про спільну роботу над створенням та випробуванням транспортних засобів, здатних працювати в екстремальних кліматичних умовах, зокрема в полярних регіонах.

Позашляховик Tank 300 Diesel отримав офіційний статус «Схваленого транспортного засобу для антарктичних та арктичних наукових експедицій Китаю», що підкреслює його технічну готовність до роботи в умовах надзвичайного холоду, сильних вітрів та складного рельєфу. Для експедиції використовується серійна версія автомобіля без значних модифікацій, яка буде експлуатуватися на китайській науковій станції «Велика стіна», розташованій на острові Кінг-Джордж. Машина виконуватиме широкий спектр завдань, включно з перевезенням персоналу, доставкою матеріалів та забезпеченням польових досліджень.

Перед відправленням до Антарктиди Tank 300 Diesel пройшов комплексні випробування у дослідницьких центрах GWM. Фахівці CPRC відвідали лабораторію аеродинамічних і кліматичних тестів, де відтворювалися умови сильних снігопадів і температури нижче -30°C. У результаті автомобіль успішно виконав запуск двигуна, розморожування та обігрів у змодельованих полярних умовах, продемонструвавши високу надійність системи живлення, електроніки та обігріву.

Під капотом Tank 300 встановлено 2,4-літровий турбодизельний двигун, який розвиває 135 кВт потужності (приблизно 184 к.с.) та 480 Нм крутного моменту. Вибір дизельного двигуна пояснюється його стабільністю, паливною економічністю та витривалістю в умовах наднизьких температур, де бензинові або гібридні агрегати втрачають ефективність. За даними GWM, мотор пройшов понад 14 000 годин стендових випробувань, а також багаторічні польові тести в найсуворіших кліматичних регіонах Китаю - від спекотних пустель Турфана до замерзлих рівнин Хейхе.

Компанія GWM наголошує, що участь Tank 300 у полярній експедиції має не лише практичний, а й стратегічний характер. Це частина довгострокової програми розробки технологій для транспортних засобів, здатних працювати у надзвичайно складних умовах. Згідно з підписаною угодою, GWM і CPRC створять спільні науково-дослідні платформи для обміну даними, випробувань у холодному кліматі та розробки нових технологічних рішень для арктичних і антарктичних місій. Також уперше технічні спеціалісти GWM увійдуть до складу офіційної експедиційної групи як повноправні учасники дослідження.

Цікаво, що разом із дизельним Tank 300 до Антарктиди вирушить і електричний седан Avatr 12, який стане першим автомобілем на нових енергетичних технологіях, що прибуде на континент для реальних випробувань. Мета його участі полягає у перевірці ефективності електричних систем живлення, акумуляторів та електроніки в умовах наднизьких температур і високої вологості. Якщо результати випробувань виявляться успішними, це може відкрити новий етап у розвитку електротранспорту, здатного функціонувати навіть у найекстремальніших кліматичних регіонах планети.


Источник: CarNewsChina
Фото: GWM
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024