Lamborghini готує оновлений Urus SE Performante

21:54 21.10.2025
Lamborghini готує оновлений Urus SE Performante

Lamborghini продовжує активні випробування одного зі своїх найамбітніших і найагресивніших проєктів - Urus SE Performante. Новий прототип цієї екстремальної версії вже неодноразово помічали на трасі Нюрбургринг, де інженери з Сант'Агата-Болоньєзе доводять його динамічні характеристики до абсолютної досконалості. Цей автомобіль стане не просто оновленням гібридного Urus SE, а кульмінацією еволюції найпотужнішого SUV у історії марки, що покликаний підняти планку продуктивності на новий рівень.

Lamborghini Urus SE, який з'явився на ринку лише трохи більше року тому, вже встиг стати справжнім комерційним успіхом - усі замовлення на нього розписані до середини 2027 року. Італійський бренд не має наміру зупинятися на досягнутому: Urus SE Performante має стати гіперверсією моделі, зосередженою на максимальній потужності, ефективності й емоційності. За словами джерел, навіть попри те, що базовий Urus SE видає близько 800 кінських сил, нова модифікація може вийти на показник, близький до 1000 к.с., що дозволить їй стати одним із найпотужніших гібридних SUV у світі.

На шпигунських фотографіях видно, що прототип отримав суттєві зовнішні зміни. Передній бампер перероблено - центральна решітка радіатора тепер має більш виражену трапецієподібну форму, а її площу збільшено для покращення охолодження двигуна та гібридної системи. Нижня секція бампера розширена, а зона під номерним знаком занижена, що також сприяє підвищенню аеродинамічної ефективності. У порівнянні з Urus SE, ця версія виглядає помітно агресивніше й функціональніше.

Серед технічних деталей особливо виділяються карбоново-керамічні гальмівні диски гігантського діаметра, встановлені на 22-дюймових легкосплавних дисках. Їхній характерний сіруватий відтінок підтверджує, що вони не з традиційного металу, а створені для максимального зниження ваги й стабільного гальмування при екстремальних навантаженнях. Колеса взуті в шини Pirelli P Zero розмірністю 285/40ZR22 спереду та 325/35ZR22 ззаду - типовий вибір для автомобіля, який створений для рекордів, а не просто для міських доріг.

Не менше уваги привертає задня частина кузова, де інженери Lamborghini зробили ставку на складну аеродинаміку. Urus SE Performante отримав два задні спойлери: перший - стандартний, розташований над ліхтарями, а другий - абсолютно новий, закріплений у верхній частині дверцят багажника. Його бокові елементи повністю змінено, а сам спойлер, як і дах, вкрито камуфляжною плівкою, що свідчить про використання карбону. Така ж філософія застосована й у задньому дифузорі, виготовленому з вуглецевого волокна, який працює разом із чотирма вихлопними патрубками, забезпечуючи стабільність на високих швидкостях і притискну силу, що раніше була притаманна лише суперкарам марки.

Інтер'єр тестового зразка обладнаний внутрішнім каркасом безпеки, який не буде доступний у серійній моделі. Цей елемент використовують лише під час випробувань для гарантування безпеки водія на високих швидкостях і під час трекових тестів. Lamborghini традиційно випробовує свої найпотужніші авто саме на Нюрбургринзі - трасі, що стала еталоном для перевірки спортивного потенціалу.

Щодо силової установки, то Urus SE Performante базується на тому ж гібридному PHEV-комплексі, що і звичайний Urus SE, але суттєво доопрацьованому. Його основу становить 4,0-літровий V8 із подвійним турбонаддувом, який працює в парі з електродвигуном. Разом вони повинні забезпечити потужність, близьку до чотиризначного показника, що дозволить Performante перевершити таких суперників, як Ferrari Purosangue і Aston Martin DBX707. Очікується, що динаміка розгону від 0 до 100 км/год становитиме близько 3 секунд або навіть менше - що зробить його найшвидшим серійним SUV, який коли-небудь створювала Lamborghini.

Важливо, що навіть у добу швидкої електрифікації Lamborghini не поспішає повністю відмовлятися від двигунів внутрішнього згоряння. Компанія, на відміну від деяких конкурентів, не планує найближчим часом переходити на повністю електричні SUV, натомість роблячи ставку на гібридну технологію як на ідеальний баланс між потужністю, емоційністю та екологічністю. Urus SE Performante має стати доказом того, що Lamborghini здатна інтегрувати передові технології без втрати фірмової харизми, звуку та відчуттів, за які фанати цінують бренд.

Очікується, що серійний дебют Lamborghini Urus SE Performante відбудеться у 2027 році, після завершення повного циклу випробувань на європейських полігонах. Цей автомобіль стане не лише вершиною інженерного мистецтва компанії, а й прямим викликом конкурентам із Маранелло та Гейдона - Ferrari та Aston Martin.


Источник: Motor.es
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024