Хорватський бізнесмен Мате Рімац, засновник компанії Rimac та гендиректор Bugatti-Rimac, готовий витратити понад мільярд євро на покупку частки Porsche у спільному підприємстві. Це дозволить Рімацу будувати довгострокові плани щодо Bugatti без постійних консультацій з іншими власниками.
Спільне підприємство Bugatti Rimac було створено у 2021 році, частка Rimac Group у ньому становить 55%, частка Porsche - 45%. Автомобільні компанії Bugatti Automobiles та Rimac Automobili є 100-відсотковими доньками цього СП, але у Rimac Group набагато складніша структура власників.
З 1998 по 2021 рік компанія Bugatti належала концерну Volkswagen, який погодився передати її до СП, тому що не знав, що з нею робити, куди розвивати, а Мате Рімац - знав. Проте через Porsche концерн Volkswagen продовжує контролювати Bugatti, і це неабияк набридло Римацу: йому доводиться регулярно пояснювати раді директорів, що буде краще для Bugatti, та узгоджувати з ними кожен крок.
Ще дуже молодий та бадьорий Мате Рімац дуже добре відчуває, куди рухається ринок і не боїться радикально змінювати напрямок бізнесу. Попри те, що починав Рімац з електромобілів, і його компанія випускає поки що лише електричні суперкари, минулого року у прив'язці до дебюту Rimac Nevera R він чесно визнав, що «електрички» - це не те, що сьогодні потрібно покупцям дорогих спорткарів. Саме з подачі Римаца суперкар Bugatti Tourbillon отримав розроблений з нуля 8,3-літровий бензиновий атмосферний двигун V16 - покупці зустріли його із захопленням.
Об'єктивних причин у Porsche чіплятися за Bugatti немає, адже німецька компанія сама зараз переживає не найкращі часи, втрачає багато грошей через стратегічні помилки. Додатковий мільярд євро їй точно не завадить. Ну а Мате Рімац, позбавившись зайвих адміністративних зв'язків, зможе зробити з Bugatti все, що він хоче. І є всі підстави вважати, що він усіх нас здивує.