У Китаї оголошені ціни на Buick Electra L7

19:36 20.10.2025
У Китаї оголошені ціни на Buick Electra L7

Компанія Buick офіційно оголосила про старт продажів та початок поставок нового великого седана Buick Electra L7 Extended Range Electric Vehicle (EREV) у Китаї. Модель, що поєднує в собі риси електромобіля та гібрида з подовженим запасом ходу, стала новим флагманом бренду на місцевому ринку. Electra L7 пропонується у п'яти комплектаціях, а ціни варіюються від 173 900 до 219 900 юанів, що еквівалентно приблизно від 23 800 до 30 200 доларів США.

Седан побудований на новій архітектурі Buick Xiaoyao Architecture, спеціально розробленій для електрифікованих моделей General Motors нового покоління. Дизайн Electra L7 натхненний концептом ELECTRA-L і відображає сучасну візуальну ідентичність бренду. Передня частина автомобіля прикрашена характерними світлодіодними фарами «Starry Sky Wing», які створюють ефект зоряного сяйва, а активна решітка радіатора автоматично регулює потік повітря для покращення аеродинаміки. Задня частина відзначається суцільною лінією ліхтарів з інтегрованими «Smart Driving Blue Lights», що сигналізують про роботу системи допомоги водієві.

Габарити Electra L7 становлять 5032 мм у довжину, 1952 мм у ширину і 1500 мм у висоту, при колісній базі 3000 мм. Таким чином, автомобіль конкурує з такими моделями, як Toyota Camry чи Honda Accord, проте пропонує набагато сучасніші технології та значно кращу динаміку.

Electra L7 оснащується гібридною системою з 1,5-літровим турбованим двигуном LD3, який виробляє 115 кВт потужності (156 к.с.) та 230 Нм крутного моменту. Цей мотор виступає в ролі генератора, який живить основний електродвигун потужністю 252 кВт (338 к.с.). Така конфігурація забезпечує розгін до 100 км/год за 5,9 секунди, що є чудовим показником для автомобіля бізнес-класу.

Модель отримала нову акумуляторну батарею Ultium ємністю 40,2 кВт-год - саме ця технологія є базовою для всіх сучасних електромобілів General Motors. Запас ходу на чистій електротязі за циклом CLTC становить 302 км, а сумарний комбінований пробіг перевищує 1400 км, що робить Electra L7 одним з найдальнобійніших седанів свого класу в Китаї. Витрата пального при роботі в гібридному режимі не перевищує 0,5 л/100 км, що підкреслює високий рівень енергоефективності моделі.

Окремої уваги заслуговує система допомоги водієві Xiaoyao Assisted Driving System, яка дебютує саме на цій моделі. Вона створена на базі великої моделі штучного інтелекту Momenta R6 Flywheel і пропонує широкий набір функцій, зокрема «Seamless Urban NOA» - повноцінну навігацію на автопілоті в міських умовах, а також «All-Type Parking Assistance» - систему, здатну виконувати всі типи автоматичного паркування, включно з паралельним і перпендикулярним.

Для роботи цієї системи автомобіль оснащений лідаром, розташованим на даху, а також набором камер і міліметрових радарів, які відстежують навколишню обстановку та активують функцію «Sentry Mode» - моніторинг оточення навіть під час стоянки. Обчислення всіх процесів забезпечує найновіший процесор Qualcomm SA8775P із графічним ядром Adreno 663 та нейронним модулем NPU із продуктивністю 72 TOPS, що дозволяє виконувати складні алгоритми автономного водіння в реальному часі.

Інтер'єр Electra L7 створено з акцентом на простір і технологічність. Панель має обгортаючу форму, що візуально розширює салон і покращує ергономіку. Перед очима водія розташований 10,25-дюймовий повністю цифровий дисплей приладів, центральна консоль представлена 15,6-дюймовим сенсорним екраном, а проекційна система AR-HUD із діагоналлю 50 дюймів відображає до 15 типів даних про дорожню ситуацію, включно з навігацією, попередженнями систем безпеки та показниками руху.

Всі сидіння оздоблені натуральною шкірою Nappa з м'яким наповнювачем Surflex, а переднє пасажирське крісло має функцію «режиму невагомості» з висувною підставкою для ніг. Салон створено для максимальної акустичної ізоляції, а мультимедійна система підтримує інтеграцію з Apple CarPlay, Huawei HiCar і CarLink.

Додатково в Electra L7 встановлено бездротову зарядку для смартфонів, багатокольорове атмосферне підсвічування та розширені можливості підключення через OTA-оновлення. Автомобіль також отримав поліпшене налаштування підвіски, що поєднує комфорт із високою стабільністю при швидкісному русі.


Источник: CarNewsChina
Фото: autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024