
Компанія Great Wall Motor офіційно оголосила, що 21 жовтня розпочне передзамовлення оновленого позашляховика Tank 400. Напередодні старту продажів бренд опублікував офіційні зображення автомобіля та розкрив ключові технічні характеристики.
Новий Tank 400 отримав фірмовий, але водночас свіжий дизайн. Вперше модель представлено у виразному відтінку Dunhuang Purple, який додає автомобілю візуальної глибини та підкреслює його статус як сучасного технологічного SUV преміального рівня.
Оновлення також торкнулося зовнішнього обладнання: на даху встановлено лідар, а також бічні й задні камери, що стали частиною розширеної системи напівавтономного керування Coffee Pilot Ultra третього покоління. Ця система підтримує функції міського автопілота City NOA (Navigate on Autopilot) і трасового Highway NOA, забезпечуючи водієві допомогу під час руху в складних умовах та автоматичне перемикання між режимами у межах маршруту.
В інтер'єрі Tank 400 збережено загальну архітектуру салону попередньої моделі, однак помітно вдосконалено деталі та ергономіку. Панель приладів тепер повністю цифрова - її діагональ становить 12,3 дюйма, а центральна мультимедійна система отримала великий 16,2-дюймовий «плаваючий» екран. Вона працює на базі оновленої операційної системи Coffee OS 3.0, що забезпечує швидший відгук, покращену графіку та розширену інтеграцію зі смартфонами.
Крім того, у салоні з'явився новий триспицевий кермовий коліс і замість класичного важеля передач - зручний селектор на колонці (так званий «рульовий» перемикач), що звільняє місце на центральній консолі.
Tank 400 пропонуватиметься у двох версіях - Hi4-Z та Hi4-T, кожна з яких має власну конфігурацію гібридної силової установки.
Tank 400 Hi4-Z оснащений тією ж системою, що й Tank 500 Hi4-Z. У її основі лежить 2,0-літровий турбодвигун і два електромотори, розташовані за схемою P2+P4, у поєднанні з триступеневою трансмісією DHT і безступеневим варіатором. Сумарна віддача системи сягає вражаючих показників: двигун внутрішнього згоряння розвиває потужність 185 кВт (приблизно 252 к.с.) і крутний момент 380 Нм, тоді як електромотори додають ще 215 і 240 кВт відповідно.
Ємність тягової батареї становить 59,05 кВт-год, що дозволяє проїхати до 200 км у повністю електричному режимі за циклом CLTC. Навіть після розрядження батареї середня витрата пального залишається на рівні 8,3 л/100 км, що для великого рамного SUV є чудовим показником.
Версія Hi4-T побудована на спрощеній, але ефективній гібридній архітектурі. Вона поєднує 2,0-літровий бензиновий турбомотор потужністю 185 кВт із одним електродвигуном на 120 кВт. Для живлення використовується трикомпонентна літій-іонна батарея ємністю 37,1 кВт-год, що забезпечує запас ходу до 105 км у повністю електричному режимі. У змішаному циклі після розрядження батареї витрата пального становить близько 8,4 л/100 км.
Обидві модифікації Tank 400 поєднують високу потужність із доволі скромним споживанням пального, що робить модель привабливою не лише для поціновувачів класичних рамних позашляховиків, але й для тих, хто прагне сучасної технологічності та екологічності.
Оновлений Tank 400 також отримав низку дрібних, але важливих удосконалень, зокрема підсвічування у задніх ліхтарях, де інтегровано невеликі сині індикатори системи допомоги водієві, а також нові матеріали оздоблення інтер'єру, що створюють відчуття преміум-класу.