Daihatsu анонсувала стильний електричний сітікар

21:27 15.10.2025
Daihatsu анонсувала стильний електричний сітікар

Японська компанія Daihatsu, відома як виробник компактних міських автомобілів і кей-карів, анонсувала новий концепт Midget X, який символічно відроджує легендарну серію малогабаритних вантажівок під назвою Midget. Цей концепт має на меті поєднати історичну спадщину марки з сучасними технологіями електрифікації та дизайну.

Модель Midget уперше з'явилася у 1957 році як крихітна триколісна вантажівка, призначена для власників невеликих магазинів та місцевих доставок. Завдяки своїм розмірам і маневреності вона ідеально підходила для вузьких японських вулиць і швидко здобула популярність. Автомобіль вироблявся до 1972 року, а через чверть століття, у 1996-му, Daihatsu вирішила відродити модель у вигляді чотириколісного мікровена Midget II, який поєднував ностальгічні риси з практичністю. Його виробництво тривало до 2001 року, після чого серія Midget на певний час зникла з лінійки бренду.

Тепер, у 2025 році, Daihatsu Midget X повертає знамените ім'я в епоху електромобілів. Новинка є повністю електричним концептом, що демонструє бачення компанії майбутнього малогабаритних комерційних транспортних засобів (LCV). Прем'єра моделі відбудеться наприкінці жовтня на Japan Mobility Show 2025 у Токіо, де Daihatsu представить концепт у межах великого павільйону корпорації Toyota, до складу якої вона входить.

Зовнішність Midget X сповнена алюзій на класичну модель 1950–60-х років. Концепт отримав круглі світлодіодні фари, опукле лобове скло у стилі гелікоптера та напіввідкриті колеса з інтегрованими ліхтарями. На профілі кузова можна помітити індикатор заряду батареї, що натякає на електричну сутність автомобіля. Колеса розташовані максимально по кутах кузова, що надає машині стійкості й водночас зберігає компактність. Задня частина має змінний вантажний модуль, і для виставкового зразка його виконано у формі великого рюкзака - цей дизайнерський прийом покликаний підкреслити легкість, мобільність і дружність до користувача.

Салон теж вирізняється оригінальністю. Місце водія розташоване по центру, що забезпечує чудовий огляд і симетричну ергономіку, а по обидва боки, трохи позаду, розміщені два пасажирські сидіння. Рульове колесо має незвичну форму штурвала, а двері отримали поворотні ручки нового типу, які обертаються при відкритті. Загальний дизайн салону орієнтований на функціональність та індивідуальність, що дозволяє використовувати авто в найрізноманітніших сценаріях - від міських доставок до рекреаційного транспорту для активного відпочинку.

Технічні характеристики поки не розкрито, однак у Daihatsu зазначили, що головна ідея Midget X полягає в тому, щоб зробити автомобіль максимально дружнім до користувача:

«Він маленький, тому може вписатися в будь-який стиль життя».

Компанія підкреслює, що прагне створювати машини, які «роблять людей щасливими».

Midget X не просто демонструє інженерні можливості Daihatsu, а й стає символом спадковості. Його концепція об'єднує найвідоміші сторінки історії марки - від першого Midget-триколісника до таких впливових моделей, як Hijet, Charade, Mira TR-XX, Copen, Tanto та Nibako - системи мобільних сервісів, які перетворюють комерційні авто на пересувні магазини.

Поки що Daihatsu Midget X залишається лише концептом, однак у галузі не виключають, що цей електричний мікрокар може отримати серійне продовження. Враховуючи глобальний попит на малі міські комерційні електромобілі, його виробництво може бути налагоджене не лише для японського ринку, а й для експорту. Очікується, що під час Japan Mobility Show, який відкриється 30 жовтня, компанія розкриє більше технічних подробиць та подальші плани щодо майбутнього серійної версії.


Источник: Carscoops
Фото: Daihatsu
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024