
У Мережі з'явилися перші шпигунські знімки оновленого Zeekr 7X 2026 року, опубліковані користувачем Sugar Design на платформі Weibo. Вони демонструють перші реальні зміни, які очікують на популярний середньорозмірний електричний кросовер китайського преміумбренду Zeekr, що входить до групи Geely.
На фото чітко видно, що оновлення моделі зосереджено насамперед на зовнішньому дизайні. Передній бампер отримав нову форму з виразнішими повітрозабірниками та злегка переробленою нижньою секцією, що надає автомобілю більш технологічного вигляду. Номерний знак ззаду тепер розташований вище, а задні ліхтарі стали помітно довшими й заходять глибше в кришку багажника, що підкреслює ширину автомобіля.
Додаткові світлові елементи тепер розташовані на пофарбованій у колір кузова частині задньої панелі, створюючи більш глибокий візуальний контраст між освітленням і металевими поверхнями. Це рішення не лише додає авто динамічності, а й робить силует Zeekr 7X більш цілісним та впізнаваним. Оновлений дизайн також передбачає нові легкосплавні диски з переробленим малюнком спиць, які посилюють спортивний характер моделі.
Попри видимі зміни, загальна форма кузова й пропорції залишилися без змін. Zeekr 7X зберіг свій фастбек-силует і впізнавану лінію даху, що плавно переходить у задню частину. Габарити авто такі ж, як і в попередника: 4 825 мм у довжину, 1 930 мм у ширину, 1 666 мм у висоту, при колісній базі 2 925 мм. За попередніми даними, покупцям буде запропоновано кілька варіантів коліс - 19-, 20- та 21-дюймові. На окремих фото помітно червоні гальмівні супорти, а також висувний буксирний гачок, який натякає на готовність електромобіля до активного використання, зокрема для буксирування причепів, хоча офіційне підтвердження тягової здатності поки відсутнє.
Зміни стосуються насамперед екстер'єру - дах, форма даху, модуль лідару та загальні пропорції кузова залишилися без технічних оновлень. Це свідчить про те, що основна архітектура автомобіля залишається незмінною, а редизайн спрямований на освіження вигляду моделі перед глибшим технічним оновленням, яке очікується в наступному поколінні.
Втім, важливі зміни приховані під кузовом. Як підтверджують офіційні документи китайського Міністерства промисловості та інформаційних технологій (MIIT), Zeekr 7X 2026 зберігає вибір між заднім приводом (RWD) і повним приводом (AWD), але отримає потужніші електромотори та нові акумуляторні блоки.
Модифікація з заднім приводом тепер матиме 370 кВт (приблизно 496 к.с.), а повнопривідна версія отримає додатковий передній двигун потужністю 215 кВт (288 к.с.), що забезпечить загальну сумарну віддачу близько 784 к.с. Це суттєво перевищує показники поточної моделі, яка має 310 кВт у версії RWD і 475 кВт у AWD.
Ще одне суттєве оновлення стосується електричної архітектури: Zeekr підтвердив застосування системи на 900 В, що дозволить значно скоротити час заряджання та підвищити ефективність енергоспоживання. У поєднанні з новими батареями ємністю 75 та 103 кВт-год, запас ходу становитиме від 600 до 802 км за циклом CLTC, залежно від комплектації та потужності приводу. Це робить Zeekr 7X одним із лідерів у своєму сегменті за автономністю руху.
Для порівняння, поточна модель Zeekr 7X у Китаї пропонується за ціною від 229 900 до 269 900 юанів (приблизно 32-38 тисяч доларів США), має 416 к.с. у базовій версії та до 637 к.с. у повнопривідній модифікації, а запас ходу сягає до 780 км. Таким чином, оновлення 2026 року не лише вдосконалює динаміку та швидкість заряджання, а й піднімає модель на рівень технологічної конкуренції з Tesla Model Y, Nio ES6 та XPeng G6.
За словами китайських джерел, офіційний дебют оновленого Zeekr 7X 2026 року відбудеться до кінця поточного року, ймовірно, на одному з великих автосалонів Китаю.