Вантажівки понад 3,5 т: Підсумки вересня 2025 року

21:14 14.10.2025
Вантажівки понад 3,5 т: Підсумки вересня 2025 року

Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій транспортних засобів в Україні й визначили найпопулярніші моделі у трьох сегментах вантажівок масою понад 3,5 тонни (окрім сідлових тягачів): імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах та купівлі нових машин, в тому числі - переобладнаних в Україні.

Динаміка ринку вантажівок

Обсяг ринку вантажних авто з повною масою понад 3500 кг за підсумками вересня 2025 року склав 1454 шт. У порівнянні з серпнем цього ж року це на 2,4% менше, а також на 27,9% менше відносно результатів вересня 2024 року. Щомісячні обсяги наведені на діаграмі.

Структура цього сегмента наступна: 71,7% (1043 шт.) - внутрішні перепродажі, 15,1% (219 шт.) - імпорт вживаних вантажівок; 3,9% (56 шт.) - імпорт нових, 9,4% (136 шт.) - продажі вироблених (або переобладнаних в заводських умовах) в Україні. Загальна частка нових машин цієї групи склала 13,2%.

Динаміка за окремими підсегментами, частки яких щойно були наведені, наступна:

ТОП-10 вантажівок на внутрішньому ринку

Найпопулярнішим типом у цьому підсегменті стали самоскиди, також стабільний попит був на фургони та бортові версії.

Ситуація з моделями стабільно контрастна: з одного боку - сучасні машини європейських брендів, з іншого - техніка ще з радянських часів, яка, попри вік, досі перебуває в обігу. Лідирує цього разу сімейство ЗіЛ-130 з усіма похідними версіями. Другий у списку ГАЗ-3307(08, 09) - типовий приклад «спадку союзу», що все ще намагається триматись у строю. Третя позиція дісталася вантажівкам на шасі Т1/Т2 від Mercedes-Benz, випуск яких припинено ще у 1995-96 роках.

Варто зазначити, що цей сегмент найстаріший на українському авторинку - середній вік вантажівок групи 3500+кг склав 24 роки.

ТОП-10 імпортних вантажівок з пробігом

Найчастіше український автопарк минулого місяця поповнювали фургони з гідробортом, звичайні фургони, та контейнеровози.

У сегменті імпорту важких і середньотоннажних вантажівок цього разу чітко видно трійку лідерів: Mercedes-Benz Atego, за яким Mercedes-Benz Sprinter, і на третій сходинці MAN TGL. Зі зрозумілих причин, тобто відсутності пропозиції за кордоном з машинами радянського виробництва, наш автопарк поповнюється вживаними вантажівками європейських марок.

Середній вік новоприбулих вантажних машин з повною масою понад 3,5 т склав 9,2 року.

ТОП-10 нових вантажівок

У цьому підсегменті найбільший попит був на самоскиди, фургони-рефрижератори, та фургони з гідробортом.

Серед нових вантажівок, зареєстрованих минулого місяця, домінують незнайомі широкому загалу бренди - переважно це шасі з іноземним походженням, які після дообладнання в Україні отримують зовсім інші назви Точніше - індекси з різноманітним набором символів. Першість цього разу здобуває фургон з гідробортом від Спецкомсервіс (СКС) на базі MAN TGL. Далі у списку Scania P-серії, та Daewoo Novus - самоскиди, партія яких була куплена у Хмельницький.


Источник: Інститут досліджень авторинку
Фото: Daimler Truck
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024