
Chery офіційно розпочала передзамовлення на свій новий флагманський кросовер Fulwin T11 - найтехнологічнішу та найрозкішнішу модель у історії бренду, яка має стати конкурентом Li Auto L9 та інших великих гібридних SUV преміум-класу. Новинка пропонується у чотирьох комплектаціях за ціною від 200 000 до 265 000 юанів, що еквівалентно приблизно від 27 500 до 36 500 доларів США за поточним курсом.
Chery Fulwin T11 побудований на сучасній платформі з акцентом на комфорт, інтелектуальні технології та безпеку. Автомобіль має розміри 5205 x 1998 x 1800 мм і колісну базу 3120 мм, тобто він за габаритами наближається до таких моделей, як Li Auto L9 чи AITO M9. У дизайні кузова поєднуються риси фірмової стилістики Chery з новими елементами, натхненними китайською архітектурою. Передня частина автомобіля виконана у вигляді трирівневої композиції, яка відсилає до архітектури палацу Тайхе, символізуючи гармонію між традицією та сучасністю. Світлотехніка - це вузькі матричні фари з характерними С-подібними ходовими вогнями, з'єднаними у єдину світлову смугу. Решітка радіатора отримала вертикальні ламелі, оздоблені матовими хромованими вставками, що підкреслюють статусність автомобіля.
Бічна частина вирізняється чіткою горизонтальною лінією та великими 21-дюймовими легкосплавними дисками з багатоспицевим малюнком. Силует виглядає стримано, але солідно, а контрастне забарвлення кузова додає Fulwin T11 динамічності. У задній частині використано широкі горизонтальні ліхтарі з хромованою перемичкою, що візуально розширює автомобіль.
Салон Chery Fulwin T11 демонструє поєднання мінімалізму, високих технологій і розкоші. Центральне місце займає 30-дюймовий екран, який об'єднує цифрову панель приладів і мультимедійну систему. Використано матеріали преміум-класу - шкіру, дерево та металеві елементи. У дорогих версіях передбачена аудіосистема BoYa з 23 динаміками, сумарною потужністю 2880 Вт, підтримкою об'ємного звучання та 256-кольоровим підсвічуванням салону. Другий ряд оснащений двома індивідуальними кріслами з 14-позиційним електрорегулюванням, підігрівом, вентиляцією та функцією масажу. Для пасажирів другого ряду встановлено окремий 17,3-дюймовий екран, а також міні-холодильник об'ємом 9,2 л, який працює в діапазоні температур від -18°C до +50°C і може керуватися через додаток.
Загалом у салоні передбачено 40 місць для зберігання речей, а багажний відсік у разі складання задніх рядів сягає 1650 л. Завдяки використанню подвійного скління, активного шумопоглинання ENC та понад сотні шумоізоляційних матеріалів, інженерам вдалося забезпечити вражаючий рівень акустичного комфорту навіть на високих швидкостях.
Щодо безпеки, Chery Fulwin T11 отримав кузов із 88% високоміцних сталей та алюмінієвих сплавів, що забезпечує жорсткість на кручення 37 300 Нм/град. Усі комплектації стандартно оснащуються 11 подушками безпеки, включно з колінною для водія та спеціальною подушкою для захисту переднього пасажира від удару об великий екран. Задня частина салону має окрему повітряну завісу, яка спрацьовує під час удару ззаду.
Особливою гордістю виробника стала система допомоги водію Falcon, яка у базовій версії Falcon 500 використовує 27 сенсорів, зокрема лідар, 11 камер, 3 міліметрових радари та 12 ультразвукових сенсорів. У старших версіях встановлено Falcon 700 із більшою потужністю обчислень (200 TOPS), що дозволяє реалізувати 28 функцій автономного керування, серед яких - рух у міських умовах без розмітки, об'їзд вузьких ділянок, проїзд перехресть без захисного повороту та автоматичне розпізнавання світлофорів.
Під капотом - гібридна силова установка на базі 1,5-літрового турбомотора потужністю 156 к.с. із тепловою ефективністю 45,79%. Задньоприводна версія має один електродвигун (265 к.с.), тоді як повноприводна - два, із сумарною потужністю 469 к.с. і крутним моментом 634 Нм. Розгін до 100 км/год становить 5,4 секунди. Акумуляторна батарея ємністю 33,7 або 39,9 кВт-год забезпечує запас ходу на електротязі до 220 км за циклом CLTC, а загальний запас ходу перевищує 1400 км. Заряд від 30% до 80% займає лише 20 хвилин.
Ходова частина включає передню двохважільну і задню п'ятиважільну незалежні підвіски з електроннокерованими амортизаторами CDC, системою HDS для гасіння вібрацій і гідравлічними опорами двигуна. Також є система повного керування крутним моментом Snow Leopard AWD, що дозволяє миттєво змінювати розподіл потужності між осями залежно від дорожніх умов.
Chery позиціонує Fulwin T11 як сімейний шести місцевий флагман з компонуванням 2+2+2, який має поєднати високий рівень комфорту, багатий набір технологій і доступну для свого класу ціну. На внутрішньому ринку він конкуруватиме з моделями NIO Onvo L90, Hyper HL та Deepal S09, а також з преміальними гібридами від Li Auto і Aito.