
У китайському Сіньцзяні тривають інтенсивні випробування третьої моделі автомобіля Xiaomi, яка наразі відома під внутрішньою назвою YU9. Як повідомляють китайські медіа, а також за підтвердженням офіційних дописів у соцмережах засновника компанії Лея Цзюня, тестування проходить у високогірних умовах Паміру, на складному гірському маршруті Паньлун, який вважається одним із найскладніших у регіоні. Ця звивиста дорога завдовжки близько 30 км має понад 600 різких поворотів і проходить на висоті понад 3500 метрів над рівнем моря. Сам Лей Цзюнь підтвердив, що команда досягла підніжжя гір Куньлунь, де середня висота перевищує 4000 метрів.
За його словами, випробування проводяться не лише для оцінки прохідності та стабільності майбутнього автомобіля, а й для тестування запасу ходу, ефективності заряджання та стійкості до сильного ультрафіолетового випромінювання, характерного для високогірної місцевості. Команда складається більш ніж із 20 інженерів компанії Xiaomi, серед яких - старший автомобільний радник Ху Чженнань, віцепрезидент Чжан Цзяньхой та генеральний директор департаменту автомобільних продуктів Ю Кай. Це свідчить, що компанія проводить масштабну тестову сесію, аналогічну тій, що передувала виходу попередніх моделей SU7 та YU7.
Під час тестів команда також відвідала озеро Каракуль, розташоване на висоті приблизно 3600 метрів біля підніжжя гори Музтаг-Ата, що сягає 7500 метрів. Такі випробування є надзвичайно важливими для майбутнього серійного виробництва, адже дозволяють перевірити роботу електронних систем і силової установки у складних кліматичних умовах.
За шпіонськими фотографіями, які з'явилися у китайських соцмережах, YU9 є великим SUV D-сегмента завдовжки понад 5,2 метра та заввишки близько 1,8 метра. Його габарити дозволяють розглядати модель як потенційного конкурента таких автомобілів, як Li Auto L9 чи AITO M9. За попередньою інформацією, новинка може отримати гібридну силову установку із двигуном внутрішнього згоряння, який працює як генератор, та акумулятором ємністю близько 80 кВт-год. Такий акумулятор забезпечуватиме понад 400 км пробігу на електротязі, тоді як загальний запас ходу поки що не розкривається.
Деякі прототипи оснащені лідаром, інші - без нього, що може вказувати на тестування кількох конфігурацій для майбутніх ринкових версій. Це узгоджується з підходом Xiaomi до розробки систем допомоги водієві (ADAS), який компанія уже випробувала на попередніх моделях.
Водночас інтер'єр автомобіля поки залишається засекреченим, однак за наявними витоками відомо, що він може отримати нове компонування панелі приладів, відмінне від двоекранного дизайну, який використовується у деяких інших моделях бренду. Очікується, що Xiaomi приділятиме особливу увагу не лише цифровим рішенням, а й загальній ергономіці, комфорту та якості матеріалів.
Xiaomi Auto планує випустити великий гібридний позашляховик D-сегмента у 2026 році, що цілком узгоджується з технічними характеристиками та етапом випробувань YU9. У вересні компанія вже звітувала про успішні продажі моделей SU7 і YU7, сумарні поставки яких перевищили 40 тисяч одиниць, що свідчить про впевнене закріплення бренду на автомобільному ринку Китаю.