Mercedes-Benz представив інноваційний полігон для випробувань світлотехніки

23:26 09.10.2025
Mercedes-Benz представив інноваційний полігон для випробувань світлотехніки

Тестовий полігон Mercedes-Benz у німецькому Іммендингені - це не просто місце для випробувань нових автомобілів, а одна з найсучасніших і найінноваційніших випробувальних баз у світовій автомобільній індустрії.

Будівництво цього масштабного комплексу розпочалося у 2015 році, а урочисте відкриття відбулося у вересні 2018 року за участі тодішнього канцлера Німеччини Ангели Меркель і голови концерну Daimler Дітера Цетше. За десять років Mercedes-Benz інвестував у розвиток об'єкта близько 400 мільйонів євро, що зробило його одним із ключових центрів інженерної думки бренду.

Полігон займає площу понад 520 гектарів і включає більш ніж 30 тестових модулів із загальною довжиною доріг 86 км. Тут є майже все, що можна зустріти у реальних умовах - від звивистих гірських трас із перепадом висот у 180 метрів до швидкісних прямих, від міських перехресть із розміткою різних країн світу до складних позашляхових ділянок зі схилами до 100%. На цих ділянках можна відтворити дорожні умови США, Китаю, Японії та різних європейських країн. На полігоні одночасно можуть проходити випробування до 400 автомобілів.

Одним із найновіших і найтехнологічніших об'єктів центру став корпус для випробувань автомобільної світлотехніки. Його будівництво тривало два роки, вартість склала 10,5 млн євро. Приміщення довжиною 135 метрів, заввишки 8 метрів і завширшки 14 метрів дозволяє проводити детальні тести фар та оптичних систем незалежно від часу доби чи погодних умов. Усередині відтворено типовий вигляд німецької заміської дороги з дорожніми стовпчиками, пішохідними муляжами та покриттям, яке максимально наближене до асфальту старих трас. Одночасно у випробуваннях можуть брати участь до п'яти автомобілів - з моделюванням зустрічного руху, обгону або слідування за іншим транспортом.

Особливою гордістю Mercedes-Benz є повна автоматизація частини тестів. Так званий «Heidedauerlauf» - це тривале ресурсне випробування, під час якого автомобілі керуються роботами, а не людьми. Вони долають складні ділянки з вибоїнами, нерівностями та бруківкою, що імітують найжорсткіші умови експлуатації. Один кілометр на цій трасі еквівалентний приблизно 150 кілометрам звичайної експлуатації, а загальний пробіг тестових авто може сягати 6 000 км, що відповідає приблизно 300 000 км у реальних умовах. Такий підхід зменшує навантаження на тест-пілотів, дозволяє проводити випробування цілодобово й підвищує точність вимірювань.

Окрему роль відіграє цифровізація процесів. Кожна тестова зона полігону має свого цифрового двійника, створеного з точністю до міліметра. Завдяки цьому ще до виїзду автомобіля на трасу інженери можуть провести тисячі кілометрів віртуальних випробувань, змоделювати поведінку підвіски, електронних систем чи компонентів кузова. Такий підхід дає змогу скоротити час розробки, підвищити точність і знизити витрати.

За словами Маркуса Шефера, члена правління Mercedes-Benz Group AG і директора з технологій, Іммендинген став першим повністю цифровізованим полігоном бренду, де «реальні та віртуальні випробування поєднуються в єдину систему». Він підкреслив, що завдяки сучасним сенсорам, автоматизованим алгоритмам і модульній структурі тестів розробка автомобілів стала швидшою, ефективнішою й екологічнішою, ніж будь-коли.

Велика увага приділяється також екологічності. Близько 80% усіх випробувань, які раніше проводилися на публічних дорогах, тепер перенесені на територію полігону. Це дозволило суттєво скоротити викиди CO2 під час тестів. На території діє понад 100 зарядних пунктів для електромобілів і 12 заправок для моделей із ДВЗ. Для догляду за територією використовуються тварини: отари овець запобігають заростанню відкритих ділянок, а лами охороняють їх від хижаків.

Mercedes-Benz також активно співпрацює з екологічними організаціями, створюючи на полігоні умови для існування видів, занесених до Червоної книги. Тут облаштовані біотопи, водойми, нори, гнізда для птахів і місця для розмноження амфібій. Частину території займають компенсаційні насадження та лісові ділянки, створені для збереження природного балансу.

З моменту відкриття полігону в Іммендингені понад 30 000 тестових автомобілів Mercedes-Benz подолали загалом понад 100 мільйонів кілометрів, що еквівалентно 2 500 обертам навколо Землі. Сьогодні тут працюють понад 250 постійних співробітників і до 2 100 спеціалістів, які приїжджають з інших центрів концерну для тестів.


Источник: Mercedes-Benz
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024