Lamborghini планує більше позашляхових суперкарів

22:44 02.10.2025
Lamborghini планує більше позашляхових суперкарів

Lamborghini, яка вже давно перестала бути екзотичною маркою з нестабільним майбутнім і перетворилася на одного з найуспішніших виробників суперкарів у складі концерну Volkswagen Group, нині переживає справжній розквіт. Якщо у 1970-х роках компанія балансувала на межі банкрутства, то сьогодні вона може дозволити собі сміливі експерименти, не ризикуючи фінансовою стабільністю. Рекордні 10 687 автомобілів, відвантажених у 2024 році, підтверджують, що попит на «розлюченого бика» з Сант-Агата-Болоньєзе вищий, ніж будь-коли раніше.

Саме цей успіх дав Lamborghini можливість розширювати горизонти та виходити за рамки класичних дорожніх суперкарів. Першим прикладом став Huracan Sterrato - «позашляховий» суперкар, який довів, що навіть у цьому сегменті є попит на екзотику з високим кліренсом і спеціальною підготовкою. За словами керівника відділу продажів та маркетингу Lamborghini Федеріко Фоскіні, продовження цього напрямку практично гарантоване. Він прямо зазначив, що компанія планує ще «божевільніші» моделі та натякнув на появу похідних версій нових флагманів - Temerario та Revuelto, включно з потенційними офроуд-модифікаціями на кшталт Sterrato.

Urus, який став справжнім бестселером марки, теж розглядається як платформа для майбутніх експериментів. Хоча концепт Urus ST-X із позашляховим пакетом так і не пішов у серію, саме цей SUV є найбільш логічним кандидатом для створення спеціального видання «для будь-яких доріг». Водночас Фоскіні наголосив, що компанія не обмежується лише позашляховим напрямком і розглядає також варіанти з більш радикальними версіями вже існуючих моделей. Наприклад, у планах може з'явитися задньоприводний варіант Temerario для ентузіастів, а Revuelto вже породив хардкорний Fenomeno, який став найпотужнішим і найшвидшим серійним Lamborghini за всю історію бренду.

Не менш цікаві новини стосуються силових установок. Попри глобальний тренд на електрифікацію та попередні плани повністю перейти на електромобілі, Lamborghini офіційно підтвердила, що друге покоління Urus збереже двигун внутрішнього згоряння, який працюватиме у поєднанні з плагін-гібридною установкою. Аналогічний сценарій чекає й на чотиримісний Lanzador. Хоча його спочатку презентували як повністю електричну модель, тепер дедалі ймовірніше, що він з'явиться у форматі PHEV лише у 2029 році, причому із затримкою щонайменше на рік від початкових планів. Це рішення виглядає стратегічним кроком, адже для невеликих виробників на кшталт Lamborghini гібридизація є вимушеним способом відповідати дедалі жорсткішим екологічним нормам у Європі та світі, зберігаючи при цьому характерні для бренду великі багатолітрові двигуни.

«Межа - це небо», - підсумував Фоскіні, описуючи підхід Lamborghini до розробки нових моделей і похідних від них спеціальних видань. І справді, сьогодні компанія має унікальну можливість поєднувати фінансову стабільність із технічними експериментами. Якщо раніше Lamborghini асоціювалася лише з яскравими дорожніми суперкарами, то тепер вона активно формує нову нішу - суперкарів, здатних виїхати далеко за межі ідеально рівного асфальту, зберігаючи при цьому фірмовий стиль і безкомпромісну швидкість.


Источник: Motor1.com
Фото: Lamborghini
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024