Audi представила друге покоління електровелосипеда eMTB 2.0

21:49 01.10.2025
Audi представила друге покоління електровелосипеда eMTB 2.0

Audi офіційно представила друге покоління свого електричного гірського велосипеда Audi eMTB 2.0, створеного у співпраці з відомим італійським виробником Fantic. Новинка поєднує у собі сучасні технології, спортивний дизайн і універсальність, що дозволяє однаково впевнено почуватися як на міських велодоріжках, так і на складному бездоріжжі.

Велосипед базується на моделі Fantic XEF 1.9 Factory і отримав легку алюмінієву раму з геометрією, що забезпечує зручну посадку та дозволяє велосипедисту швидко реагувати на зміни рельєфу. Завдяки повній підвісці з ходом 180 мм, велосипед залишається стабільним навіть на технічно складних трасах. Спереду встановлена високотехнологічна повітряна вилка ?hlins RXF38 m.2, а ззаду - пружинний амортизатор Ohlins TTX22m.2, що дає можливість налаштовувати роботу підвіски під конкретні умови.

Колеса тут різного діаметра - 29 дюймів спереду та 27,5 дюймів ззаду. Таке поєднання забезпечує баланс між прохідністю та маневреністю. Обода Mavic, підготовлені для безкамерних шин, і спеціальні покришки Vittoria, розроблені для електровелосипедів, дозволяють впевнено долати як асфальт, так і ґрунтові чи кам'янисті дороги.

Головними технічними оновленнями другої генерації стали сучасна електронна система перемикання передач SRAM GX Eagle Transmission AXS, касета SRAM XX SL Eagle на 12 швидкостей з діапазоном 10-52Т та покращені гальмівні диски EPTA STAGE діаметром 220 мм спереду і 203 мм ззаду. Система гальмування також доповнена супортами Sunstar Braking F.I.R.S.T., що гарантує надійне й точне гальмування навіть на високих швидкостях і в екстремальних умовах.

Електропривод побудований на основі потужного та водночас тихого мотора Brose S-MAG потужністю 250 Вт із максимальним крутним моментом 90 Нм. Живлення забезпечує інтегрована в раму літій-іонна батарея Fantic Integra ємністю 720 Вт-год і напругою 36 В. У залежності від обраного режиму - Eco, Tour, Sport чи Boost - запас ходу становить від 20 до 150 км. У режимі Eco велосипед показує максимальну ефективність і дальність, Tour забезпечує збалансовану допомогу, Sport підходить для динамічної їзди, а Boost розкриває весь потенціал електроприводу, дозволяючи впевнено долати круті підйоми. Максимальна швидкість з підтримкою електромотора становить близько 32 км/год.

Для зручності керування на кермі встановлений компактний цифровий дисплей, який відображає вибраний режим, рівень заряду батареї та швидкість руху. Якщо заряд падає нижче 10 %, індикатор починає блимати, попереджаючи користувача про необхідність підзарядки.

Окрему увагу Audi приділила дизайну моделі. Оформлення велосипеда виконане у стилістиці гоночного прототипу Audi RS Q e-tron, який здобув перемоги на ралі-рейдах, зокрема у Dakar. Завдяки цьому eMTB 2.0 не лише технічно вражає, а й візуально асоціюється з останніми досягненнями бренду в автоспорті.

Цікавим фактом є й цінова політика. Незважаючи на розширений список оновлень, вартість Audi eMTB 2.0 навіть знизилася порівняно з попереднім поколінням і становить $5 850 без урахування податків. Це робить новинку більш доступною для широкого кола шанувальників марки.

Audi пропонує до eMTB 2.0 цілу лінійку фірмових аксесуарів - від велоодягу та захисних рукавичок до тримачів для пляшок і спеціальних кріплень для перевезення велосипедів на автомобілях. Доставки клієнтам стартують у вересні 2025 року через мережу Audi Genuine Accessories.


Источник: Electric Cars Report
Фото: Audi
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024