
Попри те, що Toyota Hilux вже понад десять років залишається бестселером у своєму сегменті та впевнено утримує лідерські позиції на багатьох ринках світу, компанія готує повноцінну заміну для легендарного пікапа. Документи, що просочилися в Австралії, відкривають перші подробиці про нове покоління моделі, яке, ймовірно, дебютує вже цієї осені.
Згідно з інформацією з онлайн-бази даних Департаменту інфраструктури, транспорту та комунікацій Австралії, новий Hilux зареєстровано під індексом «AN2». У документах відсутні будь-які згадки про 2,7-літровий бензиновий мотор, який сьогодні є початковим для ряду ринків, а також немає даних про 2,4-літровий турбодизель. Це може означати, що Toyota відмовляється від цих агрегатів у новому поколінні, суттєво скоротивши гаму силових установок. Також очікується поступова відмова від кузова у стилі Extra-Cab, який втрачає популярність.
Австралійське видання Drive повідомляє, що основним і, можливо, єдиним двигуном для більшості ринків стане 2,8-літровий турбодизель, знайомий за поточним Hilux та Land Cruiser Prado. У новому поколінні він отримав 48-вольтову систему м'якого гібрида, яка дозволяє підвищити ефективність та знизити викиди. Потужність двигуна складає 201 к.с. і 500 Нм крутного моменту. Для модифікацій із цим електрифікованим мотором стандартно передбачено автоматичну коробку передач. Водночас Toyota збереже варіант для шанувальників механіки: покупцям запропонують неелектрифіковану версію цього ж двигуна з «механікою», а також можлива поява негібридного варіанта з автоматом.
Як і нинішня генерація, Hilux залишиться доступним як у задньоприводній, так і у повноприводній конфігурації, однак очікується, що більшість продажів припадатиме саме на версії з повним приводом, які користуються найбільшим попитом у клієнтів.
Світова прем'єра нового Hilux, за попередніми даними, відбудеться на виставці Thailand Motor Expo наприкінці листопада. Саме Таїланд є одним із ключових ринків для цього пікапа, тому вибір місця для дебюту виглядає символічним. Новинка отримає суттєво оновлений екстер'єр, виконаний у стилістиці останніх моделей Toyota, та кардинально перероблений салон. Усередині очікується поява цифрової панелі приладів, а також великого сучасного інформаційно-розважального дисплея, що має вивести пікап на новий рівень з точки зору технологій та зручності.
Водночас у ЗМІ з'являються повідомлення, що Toyota може готувати й спортивну версію Hilux, яка стане конкурентом Ford Ranger Raptor. Для такої модифікації японський виробник потенційно може використати 2,4-літрову гібридну установку i-Force Max, знайому з американського Tacoma, де вона розвиває 326 к.с. та 630 Нм. Хоча офіційного підтвердження цьому поки що немає, сама можливість такої появи свідчить про прагнення Toyota розширити привабливість Hilux серед тих, хто шукає не лише надійність і витривалість, а й драйверські емоції.
У довгостроковій перспективі компанія вже підтвердила, що працює і над повністю електричною версією Hilux, яка має з'явитися в найближчі роки, що вписується у глобальну стратегію Toyota з електрифікації модельного ряду.