Mercedes-Benz презентує eActros 400 другого покоління

19:18 01.10.2025
Mercedes-Benz презентує eActros 400 другого покоління

Компанія Mercedes-Benz Trucks виводить на ринок вантажівки eActros 400 другої генерації, які базуються на технології eActros 600 та пропонуються у 40 різних конфігураціях. Від «шістсотого» перейшла інтегрована електрична вісь з двома моторами - сумарною потужністю 400 кВт (пікова - 600 кВт), що працює в парі з 4-ступеневою коробкою передач.

Були запозичені також літій-залізо-фосфатні батареї (LFP), які мають до 95% корисної ємності. Однак на моделі eActros 400 встановлюється вже не три, а два блоки акумуляторів - загальною ємністю 414 кВт-год. Внаслідок машина полегшала, а значить може перевозити більше. Так, у варіанті сідельного тягача 4х2 навантаження на сідлово-зчіпний пристрій збільшилося до 9,5 т. Таким чином зі стандартним напівпричепом вантажопідйомність збільшилася до 25 т, що на 3 т більше, ніж у eActros 600, і наблизилася до показників дизельної моделі.

Запас ходу сідельного тягача eActros 400 (4х2), з L-кабіною, у складі 40-тонного автопоїзда складає в середньому 330 км. Зазначимо, що у моделі eActros 600 (з трьома акумуляторними блоками) цей показник досягає 500 км, а в особливо економічної комплектації - навіть 560 км.

Для шасі eActros 400 (6х2) з кузовом-фургоном запас ходу становить 480 км - при частковому завантаженні та температурі навколишнього повітря +20С. Заряджання здійснюється через ССS2 постійним струмом до 400 кВт. У результаті два блоки можна зарядити від 10 до 80% ємності за 46 хвилин, а три блоки - за 70 хвилин.

Збільшити запас ходу допомагає гальмування в режимі рекуперації - водій може вибрати один з п'яти режимів, що відрізняються інтенсивністю уповільнення. Також можна вибрати функцію керування однією педаллю. Зекономити електроенергію допомагає предикативний круїз-контроль (PPC), який підлаштовує роботу трансмісії під топографію місцевості, та з огляду на дорожні знаки. Більше того, для більш ефективної роботи PPC тепер керується ще й даними навігаційної системи.

eActros 400 можна замовити із двома типами кабін. Почнемо з класичної за дизайном, кабіни L-типу, яка має ширину 2,30 м і занижений на 170 мм вхід. Вона пропонується у двох версіях - Classic та Stream Space та відмінно підходить для регіональних перевезень.

Інша, більш аеродинамічна - ProCabin має ширину вже 2,50 м. Вона забезпечує більш високий рівень комфорту: більше місця, просунуті регулювання підігріву сидінь, другий холодильник, розетка на 230В, фонове освітлення та ін. Ця кабіна доступна у трьох версіях: Steram, Big та Giga. Але така кабіна важча і дорожча, ніж L-виконання.

Для обох типів кабін у стандартне оснащення входить система камер Mirror Cam замість традиційних зовнішніх дзеркал, яка ефективно взаємодіє із системою виявлення пішоходів та велосипедистів у сліпих зонах - Active Sideguard Assist 2. Комплектація також включає й інноваційну цифрову панель приладів Multimedia Cockpit Interactive 2.

Сідельний тягач eActros 400 можна замовити з укороченою до 3700 мм колісною базою, що покращує маневреність автопоїзда. Для шасі 4х2 новими є варіанти бази в 4000, 5500, 5800 та 6100 мм. А для шасі 6х2 тепер доступні шість різних колісних баз - від 4000 до 5800 мм.

Розширився асортимент колісних баз й для моделі eActros 600. На шасі 4х2 додалися варіанти 4000, 5500 та 5800 мм. А для 6х2, крім вже існуючих 4600 та 4900 мм, можна замовити ще чотири довжини: 4000, 4500, 5200 та 5800 мм.

Машини eActros 400 другого покоління будуть доступні для замовлення в країнах ЄС-30 з жовтня. Що ж до машин eActros 300/400 першої генерації, то їх виробництво триватиме до кінця року.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Daimler Truck (@daimlertruck)


Источник: Авто Центр
Фото: Daimler Truck
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024