
Одразу три престижні бренди концерну Volkswagen опинилися в центрі скандалу через виявлені проблеми з паливною системою. Porsche, Lamborghini та Audi оголосили відкликання автомобілів після того, як з'ясувалося, що кріплення паливного насоса високого тиску могло бути встановлене з порушенням виробничого регламенту. Це створює реальний ризик витоку пального та, як наслідок, загоряння.
Найбільше від цієї технічної проблеми постраждав Porsche. Компанія відкликає 107 автомобілів моделей Panamera, Panamera E-Hybrid та Cayenne, випущених у період із 2024 по 2026 роки. За даними офіційних органів, під час виробництва кріплення паливного насоса могли бути затягнуті неналежним чином, що загрожує витоком бензину. І хоча загалом мова йде про порівняно невелику кількість машин, ризик виявився не лише теоретичним.
На початку вересня було зафіксовано випадок загоряння Lamborghini Urus 2025 року випуску. За словами власника, перед інцидентом у салоні відчувався різкий запах бензину, а на панелі приладів спалахнуло попереджувальне повідомлення. Водій устиг зупинити автомобіль, однак полум'я охопило кросовер, і хоча ніхто не постраждав, сама подія викликала серйозний резонанс. Лише кілька днів потому стався ще один тривожний випадок: під час перевірки іншого Urus в його двигуні було виявлено близько 16 літрів пального, що потрапило в картер.
Розслідування показало, що причиною стала помилка на виробничій лінії. Через несправність сканера на етапі початкової збірки робітники використали нестандартний інструмент для затягування, а подальша перевірка та ручне коригування були виконані з порушенням технічних вимог. У результаті паливні лінії могли виявитися ненадійно закріпленими, що й призвело до небезпечних наслідків. Відповідальність за дефект офіційно покладена на виробничий підрозділ Porsche, де збиралися ці двигуни.
Під відкликання потрапили не лише автомобілі Porsche, а й 14 кросоверів Lamborghini Urus 2025 року та один Audi SQ7 того ж модельного року. Загалом мова йде про 122 машини, але навіть така відносно невелика кількість не применшує серйозності проблеми, адже мова йде про преміальні високопродуктивні автомобілі з відповідною вартістю.
Для усунення дефекту дилери проведуть перевірку кріплень паливних насосів та, за потреби, здійснять їх повторне затягування. Якщо будуть виявлені пошкодження чи невідповідності, технічні спеціалісти також замінять насос високого тиску та паливні лінії. Представники брендів наголошують, що всі роботи будуть виконані безкоштовно для власників.