
У Китаї офіційно стартували продажі оновленого гібридного позашляховика Tank 400 PHEV 2026 модельного року. Як повідомляє виробник, новинка вже представлена у 178 дилерських центрах по всій країні, що підкреслює масштабність старту та високі очікування бренду від оновленої моделі.
Tank 400 зберіг свій брутальний і впізнаваний образ, але отримав низку важливих змін у дизайні та технологіях. Серед головних зовнішніх оновлень - новий відтінок кузова Dunhuang Purple, модернізований передній бампер із чорними сітчастими вставками, які підкреслюють агресивність вигляду, а також оновлена задня частина, де відмовилися від зовнішнього кожуха запасного колеса. Логотип «GWM» тепер розташований по центру, що візуально підкреслює приналежність до преміального сегмента.
Габарити моделі складають 4964 мм у довжину, 1970 мм у ширину та 1905 мм у висоту при колісній базі 2850 мм. У порівнянні з попередником автомобіль став на 21 мм коротшим, на 10 мм ширшим та на 5 мм вищим, що зробило його пропорції більш гармонійними та підкреслило позашляхову сутність.
Найважливішим технологічним оновленням стала поява на даху лидара у поєднанні з новітньою системою допомоги водієві Coffee Pilot Ultra 3.0. Вона базується на комплексі сенсорів, що включає бічні та задні камери, і підтримує функції навігації в режимі автопілота як у міських умовах, так і на трасі (NOA). Для візуалізації роботи системи у задні ліхтарі інтегровані сині індикатори, які вмикаються під час активності автопілота.
Інтер'єр залишився впізнаваним, але також отримав низку вдосконалень. Збережені 12,3-дюймова повністю цифрова панель приладів та 16,2-дюймовий мультимедійний дисплей із новітнім програмним забезпеченням GWM. Селектор передач тепер розташований на рульовій колонці, що звільнило простір у центральній консолі. Серед додаткових опцій тепер доступні проекційний дисплей, цифрове дзеркало заднього виду, великий стельовий екран для пасажирів другого ряду діагоналлю 15,6 дюйма, а також вбудований холодильник. Для комфорту передбачене й бездротове заряджання смартфонів.
Щодо силових установок, Tank 400 PHEV тепер пропонується у двох версіях. Варіант Hi4-Z поєднує 2,0-літровий турбодвигун потужністю 185 кВт (252 к.с., 380 Нм) із двома електромоторами потужністю 215 та 240 кВт відповідно. Сумарна віддача забезпечується за рахунок батареї ємністю 59,05 кВт-год, яка дозволяє проїхати до 200 км виключно на електротязі за циклом CLTC. Друга версія, Hi4-T, також базується на 2,0-літровому турбомоторі, але доповнена лише одним електродвигуном на 120 кВт та батареєю ємністю 37,1 кВт-год, чого достатньо для 105 км пробігу на електротязі. При цьому середня витрата пального заявлена на рівні 8,4 л/100 км, що робить автомобіль більш економічним у порівнянні з потужнішим варіантом.