
Hyundai готує важливий крок у розвитку свого спортивного підрозділу N - запуск першої високопродуктивної гібридної моделі Tucson N. Це стане частиною оновленої стратегії бренда, яка передбачає розширення лінійки не лише електромобілями, а й бензин-електричними гібридами нового покоління. Проєкт позиціонується як спроба поєднати динаміку справжнього спортивного автомобіля з універсальністю щоденного кросовера, що, за словами представників Hyundai, має стати новим етапом еволюції суббренду N.
Дизайнери студії Gotcha Cars підготували рендери можливого зовнішнього вигляду Tucson N, спираючись на шпигунські фотографії наступного покоління моделі. Зовні новинка, ймовірно, отримає риси більшого й масивного Hyundai Santa Fe, з його впізнаваними кутовими та брутальними формами, але водночас збереже агресивну та динамічну естетику, характерну для всіх моделей N.
За попередніми даними, Tucson N матиме близько 300 кінських сил. Під капотом очікується нова 1,6-літрова бензин-електрична гібридна силова установка, яка потенційно може поєднуватися з електричною задньою віссю, що забезпечить повний привод. Така конфігурація дозволить поєднати миттєвий крутний момент електромоторів із високообертовим бензиновим двигуном, роблячи керування більш емоційним і захоплюючим.
Представники Hyundai прямо заявили, що підрозділ N не обмежуватиметься електричними моделями. Поряд із уже представленим IONIQ 5 N та майбутнім IONIQ 6 N, компанія працює над гібридами, де головний акцент робиться не на економії палива, а на азартному та спортивному характері керування. Власне, для цього в Hyundai розробили дві стратегії гібридних силових установок: перша орієнтована на максимальну ефективність, а друга - на продуктивність. Для N-моделей беззаперечним пріоритетом стане друга стратегія, яка передбачає інтенсивне використання потужності та налаштування, орієнтовані на драйв.
Керівник підрозділу N Пан Парк у розмові з AutoExpress наголосив, що Tucson N має стати легшим, більш маневреним та гнучким у керуванні SUV, який поєднає спортивну динаміку з практичністю автомобіля на щодень. Ця модель розглядається не як одноразовий експеримент, а як старт розширення цілої гібридної лінійки N. У Hyundai вже відкрито говорять про плани адаптації цієї технології до менших і легших автомобілів. Це означає, що в майбутньому можуть з'явитися високопродуктивні версії Kona N, а також електрифіковані гарячі хетчбеки i20 N та i30 N.
За словами Парка, для цих моделей важливою стане не лише потужність, а й оптимізація ваги. Зменшення маси акумуляторів та поліпшення маневреності дозволить створювати ще більш азартні та зручні для щоденного використання спортивні автомобілі. Таким чином, Tucson N стане першим, але далеко не останнім кроком Hyundai у розвитку нової ери гібридних спортивних моделей, здатних скласти серйозну конкуренцію як у сегменті SUV, так і серед гарячих хетчбеків.
Бачення Hyundai чітке: гібридні технології не повинні бути лише про економічність, вони також можуть стати інструментом для створення нової хвилі драйверських автомобілів, що об'єднують емоції, технології та практичність.