
Hyundai готується до одного з наймасштабніших оновлень у своїй лінійці SUV - компанія представить радикально оновлений Santa Fe 2027 модельного року. П'яте покоління Santa Fe (MX5), яке дебютувало у 2023 році, замислювалося як кросовер із брутальним, майже позашляховим дизайном у стилі Land Rover, що мало допомогти моделі виділитися серед конкурентів у сегменті середньорозмірних кросоверів. Однак такий підхід виявився суперечливим: багато покупців, особливо сім'ї та міські водії, віддали перевагу елегантнішим і витонченішим конкурентам на кшталт KIA Sorento чи Toyota Highlander. Це призвело до поступового падіння продажів упродовж 2024-2025 років, навіть попри запуск гібридної версії.
Hyundai врахувала критику та вирішила кардинально змінити вигляд Santa Fe вже у середині життєвого циклу моделі. За останніми даними й рендерами, опублікованими Gotcha Cars, новий Santa Fe 2027 отримає дизайн у концепції «Art of Steel», яку вперше було представлено на новому поколінні водневого Hyundai NEXO. Цей підхід має надати кросоверу більш преміального й сучасного вигляду.
Переглянути цей допис в Instagram
Найпомітніші зміни торкнуться передньої та задньої частини. Фронтальна частина отримає значно вужчі фари та нові денні ходові вогні, інтегровані по боках, що замінять нинішню масивну світлотехніку. Решітка радіатора стане витонченішою й краще інтегрованою в загальний дизайн, позбавившись надмірної «кубатості» попередньої версії. Бічний профіль стане більш плавним і горизонтально витягнутим завдяки новому молдингу, що підкреслюватиме ширину кузова, а не його масивність.
Задня частина зазнає, мабуть, найрадикальніших змін: з'являться вертикальні задні ліхтарі, які об'єднає суцільна горизонтальна світлова смуга - рішення, що відсилає до преміальних моделей Range Rover. Також номерний знак перенесуть нижче, аби надати автомобілю дорожчого та сучаснішого вигляду. Додатково дизайнери застосують матову захисну накладку на задній бампер і глянцево-чорні декоративні вставки, які створюватимуть баланс між кросоверною практичністю та елегантністю. Загалом оновлений Santa Fe виглядатиме менш «коробкоподібним», більш аеродинамічним та ближчим за стилістикою до Hyundai Tucson і навіть флагманського Palisade.
Переглянути цей допис в Instagram
Втім, зміни не обмежуються лише зовнішністю. Hyundai підтвердила серйозне технічне оновлення, яке стосується трансмісії. Всі версії з 2,5-літровим турбодвигуном відмовляться від суперечливої 8-ступеневої роботизованої коробки передач із подвійним зчепленням (DCT). Її замінить класичний автомат із гідротрансформатором, що має забезпечити плавнішу й надійнішу роботу, позбавлену ривків на низьких швидкостях і проблем із довговічністю, на які роками скаржилися власники. Це оновлення пошириться також на пікап Hyundai Santa Cruz, який використовує ту ж силову установку. Гібридний Santa Fe й надалі оснащуватиметься 1,6-літровим турбомотором у парі з перевіреним 6-ступеневим автоматом, який забезпечує більш прогнозовану й комфортну динаміку.
Очікується, що рестайлінговий Hyundai Santa Fe дебютує наприкінці 2026 або на початку 2027 року. Для компанії це оновлення є критично важливим, адже воно повинно виправити недоліки нинішнього покоління, зробити модель більш привабливою для широкої аудиторії та повернути довіру покупців, які раніше розчарувалися у занадто «грубуватому» дизайні та проблемній трансмісії. Hyundai розраховує, що поєднання нового, преміальнішого стилю, покращених технічних характеристик і відомої практичності зроблять Santa Fe знову одним із лідерів у своєму сегменті.