Hyundai Santa Fe 2027 показали на незалежних рендерах

20:42 28.09.2025
Hyundai Santa Fe 2027 показали на незалежних рендерах

Hyundai готується до одного з наймасштабніших оновлень у своїй лінійці SUV - компанія представить радикально оновлений Santa Fe 2027 модельного року. П'яте покоління Santa Fe (MX5), яке дебютувало у 2023 році, замислювалося як кросовер із брутальним, майже позашляховим дизайном у стилі Land Rover, що мало допомогти моделі виділитися серед конкурентів у сегменті середньорозмірних кросоверів. Однак такий підхід виявився суперечливим: багато покупців, особливо сім'ї та міські водії, віддали перевагу елегантнішим і витонченішим конкурентам на кшталт KIA Sorento чи Toyota Highlander. Це призвело до поступового падіння продажів упродовж 2024-2025 років, навіть попри запуск гібридної версії.

Hyundai врахувала критику та вирішила кардинально змінити вигляд Santa Fe вже у середині життєвого циклу моделі. За останніми даними й рендерами, опублікованими Gotcha Cars, новий Santa Fe 2027 отримає дизайн у концепції «Art of Steel», яку вперше було представлено на новому поколінні водневого Hyundai NEXO. Цей підхід має надати кросоверу більш преміального й сучасного вигляду.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Korean Car Blog (@koreancarblog)

Найпомітніші зміни торкнуться передньої та задньої частини. Фронтальна частина отримає значно вужчі фари та нові денні ходові вогні, інтегровані по боках, що замінять нинішню масивну світлотехніку. Решітка радіатора стане витонченішою й краще інтегрованою в загальний дизайн, позбавившись надмірної «кубатості» попередньої версії. Бічний профіль стане більш плавним і горизонтально витягнутим завдяки новому молдингу, що підкреслюватиме ширину кузова, а не його масивність.

Задня частина зазнає, мабуть, найрадикальніших змін: з'являться вертикальні задні ліхтарі, які об'єднає суцільна горизонтальна світлова смуга - рішення, що відсилає до преміальних моделей Range Rover. Також номерний знак перенесуть нижче, аби надати автомобілю дорожчого та сучаснішого вигляду. Додатково дизайнери застосують матову захисну накладку на задній бампер і глянцево-чорні декоративні вставки, які створюватимуть баланс між кросоверною практичністю та елегантністю. Загалом оновлений Santa Fe виглядатиме менш «коробкоподібним», більш аеродинамічним та ближчим за стилістикою до Hyundai Tucson і навіть флагманського Palisade.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Korean Car Blog (@koreancarblog)

Втім, зміни не обмежуються лише зовнішністю. Hyundai підтвердила серйозне технічне оновлення, яке стосується трансмісії. Всі версії з 2,5-літровим турбодвигуном відмовляться від суперечливої 8-ступеневої роботизованої коробки передач із подвійним зчепленням (DCT). Її замінить класичний автомат із гідротрансформатором, що має забезпечити плавнішу й надійнішу роботу, позбавлену ривків на низьких швидкостях і проблем із довговічністю, на які роками скаржилися власники. Це оновлення пошириться також на пікап Hyundai Santa Cruz, який використовує ту ж силову установку. Гібридний Santa Fe й надалі оснащуватиметься 1,6-літровим турбомотором у парі з перевіреним 6-ступеневим автоматом, який забезпечує більш прогнозовану й комфортну динаміку.

Очікується, що рестайлінговий Hyundai Santa Fe дебютує наприкінці 2026 або на початку 2027 року. Для компанії це оновлення є критично важливим, адже воно повинно виправити недоліки нинішнього покоління, зробити модель більш привабливою для широкої аудиторії та повернути довіру покупців, які раніше розчарувалися у занадто «грубуватому» дизайні та проблемній трансмісії. Hyundai розраховує, що поєднання нового, преміальнішого стилю, покращених технічних характеристик і відомої практичності зроблять Santa Fe знову одним із лідерів у своєму сегменті.


Источник: Korean Car Blog
Фото: Gotcha Cars
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024