У Китаї стартували продажі позашляховика BAIC BJ30 Traveler

18:33 28.09.2025
У Китаї стартували продажі позашляховика BAIC BJ30 Traveler

У Китаї офіційно стартували продажі нового позашляховика BAIC BJ30 Traveler, який сам виробник позиціонує як автомобіль для сімейного використання з вираженими позашляховими можливостями. Новинка стала помітним поповненням у сегменті легких рамних SUV і вже отримала чималий інтерес з боку місцевих покупців завдяки поєднанню доступної ціни, сучасних технологій та характерного «квадратного» дизайну, що відсилає до класики жанру.

Автомобіль представлений у шести комплектаціях і доступний у двох варіантах - з традиційним бензиновим двигуном та у вигляді гібрида. Базові бензинові версії оцінюються від 83,9 до 98,9 тисяч юанів, що еквівалентно приблизно 11 500 - 13 600 доларам США. Гібридні модифікації коштують дорожче - від 103,9 до 118,9 тисяч юанів (приблизно 14 200 - 16 400 доларів). Цікаво, що для гібридних топових версій передбачено повний привод.

BAIC BJ30 Traveler виконано у впізнаваному «брутальному» стилі з акцентом на геометричні форми. Передня частина вирізняється світлодіодною оптикою з кільцевим денним ходовим вогнем, прозорим кожухом над світловими елементами, масивним чорним бампером і сріблястим захисним піддоном. Довжина автомобіля становить 4730 мм, ширина - 1910 мм, висота - 1790 мм, колісна база - 2820 мм. У задній частині кузова доступні кілька варіантів виконання: з вертикальними ліхтарями у формі «D», з додатковим «рюкзаком» для зберігання речей або з традиційним кріпленням запасного колеса. Кліренс у 215 мм, кути в'їзду та з'їзду 25° і 30° відповідно, а також поздовжній кут прохідності 21° підтверджують серйозний позашляховий потенціал моделі.

Інтер'єр поєднує сучасні цифрові рішення з практичністю. У салоні встановлено 10,25-дюймову панель приладів та центральний 14,6-дюймовий сенсорний екран з чипом Qualcomm Snapdragon 8155, що забезпечує швидку роботу мультимедіа та підтримку оновлень «по повітрю» (FOTA). Передбачене підключення до фірмового застосунку Yueyequan App, багатофункціональне кермо з трьома спицями, оздоблення салону шкірою, а також сучасні системи допомоги водієві. У вищих комплектаціях пропонуються й більш преміальні деталі, серед яких - пласке кермо, «йот-стайл» важіль перемикання та оригінальний тумблер ATS-системи.

Особливої уваги заслуговує нове сімейне рішення - 7-місне компонування салону за схемою 2+3+2, яке рідко зустрічається у сегменті SUV цієї цінової категорії. Завдяки цьому автомобіль здатен одночасно задовольнити потреби великої родини та поціновувачів активного відпочинку.

У технічному плані BJ30 Traveler має дві основні силові установки. Бензинова версія оснащується 1,5-літровим турбованим двигуном потужністю 158 к.с. (116 кВт) і 7-ступеневою роботизованою трансмісією з подвійним зчепленням. Гібридна модифікація побудована на базі тієї ж бензинової «турбочетвірки», але доповнена двома електромоторами. Сумарна потужність такої системи сягає 409 к.с. (301 кВт), а максимальний крутний момент - 685 Нм. Завдяки цьому автомобіль розганяється до 100 км/год лише за 6,59 секунди, що є видатним результатом для моделі такого класу. При цьому середня витрата пального становить усього 6,45 л на 100 км, а запас ходу гібридної версії може перевищувати 1000 км.

Для підвищення комфорту та безпеки передбачено сім режимів руху, серед яких «сніг» і «пісок». У топових версіях встановлюється система ATS (All Terrain System) з електронним блокуванням диференціала та системою чотириколісного електронного підсипання гальмівних зусиль. У комплексі з повним приводом це дозволяє впевнено долати різноманітні позашляхові маршрути - від гірських стежок до піщаних дюн.

Окремою «фішкою» моделі став задній «рюкзак» - невеликий зовнішній контейнер для дрібних речей, що підкреслює експедиційний характер автомобіля. У базовому виконанні колеса мають діаметр 19 дюймів, із шинами розміру 235/60 R19, але також доступні й інші варіації залежно від комплектації.

З точки зору конкуренції, BJ30 Traveler виходить на ринок із прямими суперниками у сегменті SUV вартістю від 10 до 15 тисяч доларів, де вже закріпилися такі моделі, як Haval Dog Plus чи Changan CS75 Plus у версії з повним приводом. BAIC робить ставку на поєднання більш вираженого «позашляхового характеру» з придатністю для щоденного сімейного використання. Важливим аргументом стає й наявність семимісної конфігурації в гібридному виконанні, що майже не має аналогів у цьому ціновому сегменті.


Источник: ITHome
Фото: autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024