
Оновлений Toyota Highlander 2026 модельного року офіційно представлено на китайському ринку спільним підприємством GAC Toyota. Як і очікувалося, зовнішність кросовера залишилася практично без змін, адже модель зберегла впізнаваний дизайн і габарити попередника: довжина 4965 мм, ширина 1930 мм, висота 1750 мм, колісна база 2850 мм. Наразі у продажу доступна лише п'ятимісна версія. Вартість новинки стартує з 219 800 юанів, що приблизно відповідає 30 тисячам доларів США.
Основні зміни зосереджені у сфері комфорту та цифрових технологій. Усі комплектації отримали новітню мультимедійну систему з 15,6-дюймовим дисплеєм, побудовану на потужному автомобільному чипсеті Qualcomm Snapdragon SA8155P. Система підтримує як дротове, так і бездротове підключення Apple CarPlay та Huawei HiCar 5.0, а також новий стандарт ICCOA Carlink. Вона забезпечує широкий спектр можливостей: голосове керування авто, інтелектуальний асистент, персоналізований акаунт водія, онлайн-навігацію, доступ до медіаконтенту, застосунків, інтеграцію з «розумним будинком» та регулярні OTA-оновлення.
Серед важливих нововведень у оснащенні варто відзначити потужну бездротову зарядку для смартфонів на 50 Вт, систему кругового огляду та прозору віртуальну візуалізацію днища автомобіля, яка у поєднанні з панорамною камерою забезпечує огляд у 540 градусів. Уже в базовій версії передбачені шкіряні сидіння, а у вищих комплектаціях доступні підігрів та вентиляція сидінь із розширеною зоною охоплення. Крім того, вся лінійка отримала шумоізоляційне багатошарове лобове та передні бокові вікна, гідрофобне скло на передніх дверях і тоновані вікна другого та третього ряду, що робить подорожі комфортнішими та тихішими. Для підвищення відчуття преміальності усі версії оснащені шкіряним кермом та важелем КПП.
У моторній гамі збережено перевірені рішення. Базова модифікація оснащується 2,0-літровим турбованим двигуном на 247 к.с., який працює з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач. Також пропонуються гібридні версії на основі 2,5-літрового бензинового агрегата потужністю 189 к.с. У передньоприводному виконанні сумарна віддача становить 236 к.с., а у повноприводному - до 236-237 к.с., залежно від конфігурації. Гібриди оснащуються електронно-керованою трансмісією E-CVT.
Highlander залишається ключовим гравцем у сегменті середньорозмірних SUV у Китаї ще з 2009 року. Модель традиційно цінується за просторий салон, збалансовану динаміку та ефективність фірмової гібридної системи Toyota, що зробило її одним із найпопулярніших сімейних автомобілів. Проте конкуренція у сегменті посилюється, адже на ринку з'являються сучасні електрифіковані SUV від місцевих виробників, таких як Li Auto L7 чи AITO M7, які роблять ставку на високотехнологічні інтерфейси та розширені можливості електроприводу. Попри це, Highlander і надалі приваблює покупців надійністю, високою залишковою вартістю та відпрацьованими гібридними технологіями.
Toyota чітко усвідомлює потребу в подальшій електрифікації. Одночасно з оновленим Highlander компанія оголосила про плани активніше просувати п'яте покоління гібридних систем та вже працює над шостим поколінням. Крім того, у Китаї планується поява нових моделей із подовженим запасом ходу та плагін-гібридів, що свідчить про стратегічний курс на розширення присутності в сегменті «зеленої» мобільності.